Nu onze nieuwe account op skynet actief is, moet ik dus ook de mail adressen aanpassen. ik dacht gewoon aliassen op mijn nieuw mailadres zetten. Maar als ik dezelfde aliassen gebruikt van mijn vorige account, zegt hij dat die al actief zijn en er dus andere aliassen moeten gebruikt worden.
Is het mogelijk om die aliassen gekoppeld aan mijn vorige account te laten verdwijnen of ben ik genoodzaakt er nieuwe te zoeken.
Bedankt voor de info.
aliassen nieuwe account
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Dan moet je de aliassen die je op je vorige account had vrijgeven. Kan dan wel even duren eer je ze terug kunt activeren.kiwi427 schreef:Nu onze nieuwe account op skynet actief is, moet ik dus ook de mail adressen aanpassen. ik dacht gewoon aliassen op mijn nieuw mailadres zetten. Maar als ik dezelfde aliassen gebruikt van mijn vorige account, zegt hij dat die al actief zijn en er dus andere aliassen moeten gebruikt worden.
Is het mogelijk om die aliassen gekoppeld aan mijn vorige account te laten verdwijnen of ben ik genoodzaakt er nieuwe te zoeken.
Bedankt voor de info.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Jep, gewoon bellen naar 080022312 optie 2.kiwi427 schreef:En hoe moet ik dat nu doen gewoon even bellen want ik kan niet meer op mijn vorige account
THX
Zorg dat je je oude login bij de hand hebt en de nieuwe login en dan kunnen ze het overplaatsen. Best rond de avond bellen tussen 21-22h en zeker als je morgen wil bellen ofwel tussen 8h-9h.