aliassen nieuwe account

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
kiwi427
Starter
Starter

Nu onze nieuwe account op skynet actief is, moet ik dus ook de mail adressen aanpassen. ik dacht gewoon aliassen op mijn nieuw mailadres zetten. Maar als ik dezelfde aliassen gebruikt van mijn vorige account, zegt hij dat die al actief zijn en er dus andere aliassen moeten gebruikt worden.

Is het mogelijk om die aliassen gekoppeld aan mijn vorige account te laten verdwijnen of ben ik genoodzaakt er nieuwe te zoeken.

Bedankt voor de info.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

kiwi427 schreef:Nu onze nieuwe account op skynet actief is, moet ik dus ook de mail adressen aanpassen. ik dacht gewoon aliassen op mijn nieuw mailadres zetten. Maar als ik dezelfde aliassen gebruikt van mijn vorige account, zegt hij dat die al actief zijn en er dus andere aliassen moeten gebruikt worden.

Is het mogelijk om die aliassen gekoppeld aan mijn vorige account te laten verdwijnen of ben ik genoodzaakt er nieuwe te zoeken.

Bedankt voor de info.
Dan moet je de aliassen die je op je vorige account had vrijgeven. Kan dan wel even duren eer je ze terug kunt activeren.
cavecat
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Ik heb dat bij mijn skynet ook gedaan net voor ik 'm opzegde ... dat ging bijna instant toen.
Floris Bakker for president!
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

cavecat schreef:Ik heb dat bij mijn skynet ook gedaan net voor ik 'm opzegde ... dat ging bijna instant toen.
Ja dat kan dat het direct gaat.
kiwi427
Starter
Starter

En hoe moet ik dat nu doen gewoon even bellen want ik kan niet meer op mijn vorige account

THX
snakeboots
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

kiwi427 schreef:En hoe moet ik dat nu doen gewoon even bellen want ik kan niet meer op mijn vorige account

THX
Jep, gewoon bellen naar 080022312 optie 2.
Zorg dat je je oude login bij de hand hebt en de nieuwe login en dan kunnen ze het overplaatsen. Best rond de avond bellen tussen 21-22h en zeker als je morgen wil bellen ofwel tussen 8h-9h.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”