Problemen met websites

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Kralcarsi
Starter
Starter

Zit dus met een irritant probleem. Ben sinds donderdag aangesloten bij dommel. Heb de gewone netconnect met 100gb maar heb dus een probleem.

Even de configuratie uitleggen.

Modem/router van belkin met wifi=> Utp kabel naar wifi router van USrobotics. Dit omdat we de wifi modem/router niet heel het huis kan coveren. Via de USRobotics is er een draadloos netwerk waar ik met de vaste pc opzit, en met 2 playstations. Het probleem is nu echter dat ik internet heb, maar dat ik mij niet kan aanmelden op bepaade sites zoals, MSN, hotmail, 9 lives, internetbanking. Het is dus precies dat ik op geen enkele site kan geraken waar ik mij kan inloggen. Heb de poorten ook nageken, maar ze lijken in orde. Kan dus ook niet via de playstations online gaan omdat deze zich ook moeten aanmelden op het playstation netwerk. Dommel service is nu niet bereikbaar. Dus ik zou niet weten hoe ik dit kan oplossen.

Graag hulp.

kan ook via de wifi van de modem deze sites niet bereiken. Dus ligt zeker niet aan het feit dat er nog een router tussen steekt.

tanx
Uloga
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 8 keer
Provider

Was je vroeger bij een andere provider bv. Telenet?

Dan moet je eens de info base lezen, welke instellingen je moet aanpassen in je modem ;)
:banana:
Kralcarsi
Starter
Starter

was inderdaad vroeger bij telenet, en de setup was knal hetzelfde. Dus weet ik het niet meer.
Kralcarsi
Starter
Starter

Na welgeteld 15 uur proberen lijkt het opgelost te zijn. Ga nu enkel nog proberen met de playstations. belkin staat automatisch op 1432, dit moet op 1492 staan.
Uloga
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 8 keer
Provider

Ok ;)
:banana:
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”