die van Telenet hoeven mij niet meer terug te bellen/contacteren

Het is toch leuk als ze nog eens bellen... eerst en vooral kunnen ze toch niet aanbieden wat een Dommel geeft, dus je kan er nog een moment plezier aan beleven door het nog eens onder hun neus te wrijvendbr schreef:Wat is de moeilijkheid van het korte maar krachtige antwoord: NEE als je gebeld wordt.
Ik zeg altijd "we hebben product x van het werk", en dan is het gesprek erg kort.SplinterByte schreef:ja inderdaad, dat heb ik zopas nog gedaan toen telenet me opbelde, laat ze maar doorratelen en op elke aanbieding zeggen dat je toch beter hebt tegen goedkoper, met de details er bij... hahavind ik toch zo grappig
was wel een vriendelijke... ze bedankte me nog voor het gesprek
Ja, maar hier durven ze soms dingen op antwoorden die niet waar zijn... om je toch maar vast te krijgen... (niet dat dit bij mij lukt)brooklyn schreef:Het is 2-2 hier, zowel telenet als Belgacom hebben mij al gebeld.
Dan heb ik altijd de ultieme vraag voor hun , geef eens 1 goeie reden waarom ik zou overstappen van dommel naar jullie gebrekkig internet.
Dat was geen win-back. Dat was customer retention. Je was op dat moment nog klant in opzeg, of nog maar net klant-af. Win-back gaat over klanten die al een jaar of langer weg zijn.xenne schreef:ik heb idd nadat ik m'n opzeg gegeven had nog telefoon gekregen van Telenet, speciale voorwaarden hebben ze niet gegeven, wel beloofden ze drastische verbeteringen tegen het einde van het jaar 2007