En ik weet dat het via een router kan maar ik wil absoluut geen router gebruiken! Maar ik heb wel minimaal 3 tot 4 ip adressen nodig.
Alvast merci als iemand deze info moest weten

Ja daarom dat ik het aanhaal, de poster heeft momenteel Telenet neem ik aan met 4 ip adressenKen schreef:Bij DSL wel maar met cable niet toch?
thx net de info dat ik nodig hadditCh schreef:Geen idee ... maar je moet niet vergeten dat je voor 4 ip's bij ADSL, 4 PPPOE sessies moet opstarten. En dit kan een XBOX voor zover ik weet nog altijd niet
Ik kan perfect op m'n Zyxel router meerdere pppoe sessies naast elkaar hebben. Alleen weet ik niet hoe ik juist iedere sessie aan een intern IP kan koppelen.meon schreef:Kunnen router/modems à la philips-ding niet met die vlans en instellingen meerdere pppoe-sessies starten vanaf de modem?
Het playmobil dat Belgacom standaard meeleverd(philips gevallen) kan dat ook. Theoretisch kan Belgacom een aparte verbinding voor tv opzetten. in dat belgacom gaat dat via home networking.(die ppoe sessie selecteren)Ken schreef:Ik kan perfect op m'n Zyxel router meerdere pppoe sessies naast elkaar hebben. Alleen weet ik niet hoe ik juist iedere sessie aan een intern IP kan koppelen.meon schreef:Kunnen router/modems à la philips-ding niet met die vlans en instellingen meerdere pppoe-sessies starten vanaf de modem?