Skynet voordeel pakketten

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Net weer leuke herinneringen aan festivals opgehaald, en ik wil op van mijn voordelen als Skynetter genieten. Ik surf naar skynet.Be, zoek me op die vervelende portaalsite een kwartier stuk op mijn voordelen, waarna ik zie dat het adsl.be is.

Daar aangekomen kom ik bij elke link terecht op http://www.belgacom.be/home/splash/internetvoordelen/ .
Vreemd.. Dan toch maar eens lezen.
Afbeelding

Blijkt dat sinds een tijdje (geen idee wanneer) Skynet de voordelen die te verkrijgen zijn als trouwe klant opsplitst. Je krijgt ze niet allemaal meer zomaar.. Nee, je moet kiezen! En dan wordt het aanbod nog serieus beperkt tegenover vroeger.
4 concerten per 2 maanden? Ik kan geen heel festival uitzien tegen dat de volgende editie begint. En dan nog vreet het aan uw limiet!
Als je alles wil, zoals het recent nog was, moet je extra betalen...

Op deze manier ondermijnen ze hun eigen argumenten voor de meerprijs en traffieklimieten tegenover andere landen.

Maar goed dat ze die gratis webruimte, mailbeveleiging en Hotspot toegang nog zomaar - voor noppes - aanbieden, zo onderscheiden ze zich tenminste nog van die andere ISPs op de bikkelharde markt in België (en daarbuiten!)..
elrocco
Plus Member
Plus Member

Yep, die splitsing is me ook opgevallen...:evil:
Wij maakten elke 2 maand wel gebruik van alle "voordelen", maar helaas kan dit niet meer, voor dezelfde prijs. Moeten we nu geen korting vragen?! :twisted:
En niet een keer wordt je verwittigd van de verandering van het "contract"...kunnen wij dan van vandaag op morgen ook onmiddellijk ons abbo opzeggen wegen contractbreuk?!
Smerige streek!!!
Ik verhuis binnenkort, maar ben nog niet zeker of ik wel "trouwe" skynet-klant kan blijven...

Elrocco 8)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”