kaween schreef:r2504 gebruikt een softmod, waar eigenlijk nooit de xbox voor open moet.
De mod is initieel geplaatst via een modchip die nadien terug verwijderd is (was dus enkel nodig om access te krijgen en een aantal files te patchen). Is dus geen 100% zuivere softmod... maar het komt er dichtbij.
kaween schreef:Ik neem aan dat zijn "bruggetjes leggen" te maken hebben met een soort van rework/patch/printbaanschade, anders kan ik zijn opmerking ook niet onmiddelijk plaatsen.
Is inderdaad de bedoeling een aantal printbanen te overbruggen... ook al zie ik geen schade op mijn moederbord, maar aangezien de problemen hier alle naar verwijzen is het een laatste poging.
kaween schreef:Maar gewoon door "printbanen zuiver te maken" is mij ook net iets te ver om er een logische verklaring achter te zoeken.

Het is inderdaad alles behalve logisch en lijkt het probleem slechts kortstondig "op te lossen"... of zelfs helemaal niet want ik heb praktisch terug dezelfde problemen als initieel. Puur toeval dus vermoedelijk.