Ik heb reeds enkele malen gebruik gemaakt van hun service (free trial).
Na enkele keren is dit gedaan. (buy credits)
Gebruikte tot nu toe Skype, maar vind dat een ellendig gedoe met die micro en hoofdtelefoon.
Vind VOIPCHEAP beter omdat je je gewone telefoon kan gebruiken.
Ik heb een Fritzbox van Dommel, dus daar kan ik niets aan veranderen.
De vraag : als ik een tegoed koop bij voipcheap, kan ik dan die 300 minuten + tegoed opgebruiken gebruik makend van hetzelfde systeem als de free trials, dus ik geef mijn nummer is, mijn telefoon belt en dan die van degene die opgeroepen wordt ?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Vraag gebruik VOIPCHEAP,BUSTER e.d.
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Ja hoor, je kan 3 maanden lang gratis naar de meeste vaste nummers bellen op die manier, zonder zelfs voip aangesloten te hebben gehad.
M'n kinderen gebruiken de inlogcode van een van m'n 2 accounts om naar verre bestemmingen te bellen.
Soms zit daar wel eens een duurder mobiel nummer tussen, dat zijn de keren dat er van het credit gebruikt wordt.
Ik heb ook een vriend in Spanje wonen die op deze manier, zonder voip, al maanden bijna gratis naar huis belt.
Werkt vrijwel altijd prima. Heb soms wel eens problemen met het bellen naar bepaalde Belgische nummers, ik vermoed dat dat Telenet nummers zijn.
M'n kinderen gebruiken de inlogcode van een van m'n 2 accounts om naar verre bestemmingen te bellen.
Soms zit daar wel eens een duurder mobiel nummer tussen, dat zijn de keren dat er van het credit gebruikt wordt.
Ik heb ook een vriend in Spanje wonen die op deze manier, zonder voip, al maanden bijna gratis naar huis belt.
Werkt vrijwel altijd prima. Heb soms wel eens problemen met het bellen naar bepaalde Belgische nummers, ik vermoed dat dat Telenet nummers zijn.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
ik heb hier eigenlijk ook een vraag over..
Ik heb momenteel een Telenet internet verbinding, geen BGC of dergelijke, ook geen telefoon van Telenet.
Als ik wil starten met VOIP, wat heb ik allemaal nodig, wat gaat het kosten, kan ik dan ook naar 070 nr's bellen, ben ik bereikbaar als pc NIET opstaat, enz??
Ik heb momenteel een Telenet internet verbinding, geen BGC of dergelijke, ook geen telefoon van Telenet.
Als ik wil starten met VOIP, wat heb ik allemaal nodig, wat gaat het kosten, kan ik dan ook naar 070 nr's bellen, ben ik bereikbaar als pc NIET opstaat, enz??
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1677 keer
- Bedankt: 1475 keer
- Recent bedankt: 13 keer
Toch eens in dit forum sommige topics lezen, die komen hier al uitgebreid op terug.Dafke schreef:ik heb hier eigenlijk ook een vraag over..