ik wacht op een gatis installatie actie voor een BGC discovery-line en dan ben ik weg bij Tele/**/n/et, helaas is die BGC-DL nog steeds nodig voor EDPnet, Dommel, ...
telenet is traag geworden ...
hebben jullie de laatste dagen ook traag internet van Telenet?
ik wacht op een gatis installatie actie voor een BGC discovery-line en dan ben ik weg bij Tele/**/n/et, helaas is die BGC-DL nog steeds nodig voor EDPnet, Dommel, ...
- xenne
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
nee, ik ben al paar maanden verlost van Teleneteco racer schreef:hebben jullie de laatste dagen ook traag internet van Telenet?![]()
momenteel is de activatie gratis, nog tot op het eind van de maand. misschien volgend jaar ook nog?ik wacht op een gatis installatie actie voor een BGC discovery-line en dan ben ik weg bij Tele/**/n/et
geen telefoonlijn meer nodig bij oa Tele 2 & E-leven dacht ikhelaas is die BGC-DL nog steeds nodig voor EDPnet, Dommel, ...
Laatst gewijzigd door xenne 20 dec 2007, 21:19, in totaal 1 gewijzigd.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
Lord Utopia
- Erelid

- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 385 keer
Tijdens de pieken krijg ik maar 7 Mbit meer. Ze zitten zelf aan hun limiet denk ik, en ze blijven klanten ronselen he.
- Dafke
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
als bewijs 
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 9195 kbit/s or 1149 kbyte/s
- Upload speed : 233 kbit/s or 29 kbyte/s
Fri Dec 21 2007 at 08:20:23 UTC+0100
Maar als ik abbo overzet naar Turbo, blijven het wel dezelfde waarden
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 9195 kbit/s or 1149 kbyte/s
- Upload speed : 233 kbit/s or 29 kbyte/s
Fri Dec 21 2007 at 08:20:23 UTC+0100
Maar als ik abbo overzet naar Turbo, blijven het wel dezelfde waarden
- Goztow
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1694 keer
- Bedankt: 1492 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Meer klanten zonder extra investeringen = €€€€€€€€€€Lord Utopia schreef:Tijdens de pieken krijg ik maar 7 Mbit meer. Ze zitten zelf aan hun limiet denk ik, en ze blijven klanten ronselen he.
- Goztow
- Administrator

- Uitgedeelde bedankjes: 1694 keer
- Bedankt: 1492 keer
- Recent bedankt: 4 keer
135 euro voor discovery lijn, dacht ik. Het zijn van die acties waar je zelf moet om vragen. Go figure...Mordboy schreef:Waar kan men daar meer info over vinden, ik heb gans de Belgacom site afgezocht maar daar kan ik enkel vinden dat men 66euro installatie kosten moet betalen.xenne schreef:momenteel is de activatie gratis, nog tot op het eind van de maand. misschien volgend jaar ook nog?
mijn snelheid bij telenet is eigenlijk zeer snel en stabiel, een beetje te snel soms, tegenwoordig tegen dat ik de saaie youtube video's wil afsluiten voor ik ze volledig download is het meestal al te laat.
en niet dat de snelheid al is doorgevoerd want dat is maar over 5maanden dat ze dat hier gaan versnellen maar dan ben ik er al weg van.
en niet dat de snelheid al is doorgevoerd want dat is maar over 5maanden dat ze dat hier gaan versnellen maar dan ben ik er al weg van.
-
ChelloExtremer
- Premium Member

- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
probeer eens de StuBru video stream vanuit het glazenhuis.
via telenet komt er zowat 1 beeld per minuut binnen ofzo.
via dommel en belgacom is video stream perfect.
'k denk dat telenet wat meer peering met belgacom/belnet nodig heeft
-
TomG
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
- Bedankt: 106 keer
De streams worden ook verzorgd door Belgacom, maar dat zou natuurlijk niet mogen zijn.ChelloExtremer schreef:probeer eens de StuBru video stream vanuit het glazenhuis.
Die stream is ocharme 384 kbit/s
- localhost
- Elite Poster

- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik heb "redelijk" vloeiend beeld, meerdere frames per seconde (maar zeker geen 24 zoals bij film), wel met heel veel blokjes. Op mijn 19" beeldscherm was dat echt geen kwaliteit om fullscreen te bekijken.ChelloExtremer schreef:probeer eens de StuBru video stream vanuit het glazenhuis.
De audio was ook realtime, maar heel af en toe met een lichte metaalklank.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Lol een videostream van 384kbit/s, is Belgacom in de vorige eeuw blijven steken?TomG schreef:De streams worden ook verzorgd door Belgacom, maar dat zou natuurlijk niet mogen zijn.ChelloExtremer schreef:probeer eens de StuBru video stream vanuit het glazenhuis.
Die stream is ocharme 384 kbit/s
Die zitten nog lang niet aan hun limiet. Het zou mij sterk verwonderen moesten de residentiële klanten (alles samen) boven 1% van hun bandbreedte limiet uitkomen.Lord Utopia schreef:Tijdens de pieken krijg ik maar 7 Mbit meer. Ze zitten zelf aan hun limiet denk ik, en ze blijven klanten ronselen he.
Het zal waarschijnlijk zo zijn dat veel mensen bij jouw in de buurt bij Telenet zitten.
De downloadlimiet zou anders te snel erdoor zijn. En het laatste dat je wil als Belgacom is dat klanten beginnen denken dat ze te weinig krijgen voor hetgeen ze betalen.verb schreef:Lol een videostream van 384kbit/s, is Belgacom in de vorige eeuw blijven steken?