tevredenheid 12 Mbps en tele2

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
Plaats reactie
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb 2 maand gratis internet van telenet gekregen maar twijfel toch de nieuwe formule van tele2 te nemen all in 12 Mbps +10€ onbeperkt downloaden

Is tele2 betrouwbaar ?
Hoe onbeperkt is onbeperkt bij tele2, weet dit iemand ?

dank voor de reacties
Praetorian
Premium Member
Premium Member

als het in je contract staat dat het onbeperkt is, blijft het ook onbeperkt.
Vorig jaar of 2 jaar geleden met hun all-in formule hadden ze door het succes toch een limiet op gezet, maar de klanten die het contract met unlimitted hadden getekend kregen dat ook...

Wat betreft klantentevredenheid, service etc... zou ik dit forum er eens op nalezen en je conclusies trekken...
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Unlimited is unlimited gebleken in de pure zin van het woord. Of het nu een gigabyte of een halve terrabyte was dat door m'n 4mbit lijntje ging per maand, ik heb er nooit iets van vernomen van Tele2. Behalve die ene keer dat ik naar Tele2 belde om te melden dat m'n internet om de zoveel tijd wegviel. Die man aan de andere kant van de lijn wist me te vertellen dat ik wel heel veel verbruik had. Ik heb hem er toen op gewezen dat dat juist de reden is geweest waarom ik klant ben geworden. Hij heeft er verder niets meer over gezegd.

Bij Tele2 zit het zo: als het werkt, ben je een bofkont en kun je je geen beter internet voorstellen. Telefonie is op eigen risico. (Ik heb het, maar ik gebruik het amper. Ik hoor wel eens van mensen die me proberen te bellen, dat het niet lukt. Maar ik heb tevens een gsm, dus ik lig daar niet van wakker. Ik ben destijds voor All-in gegaan, een zuivere internet formule was er ten tijden van de inschrijving niet en ik heb het lef niet om het af te zeggen, want ik vreesde al die tijd dat ze mijn unlimited formule zouden omzetten in een niet-zo-unlimited abo). Nu, ik gun het ze, hoor. Zelf met de telefonie erbij is het nog steeds een schitterende formule.

Als jij beschikt over de 12mbit, kan ik alleen maar zeggen ga ervoor. Waar ik woon is daar nog geen sprake van. Maar geloof me, ik zal de eerste zijn als het er is.

Maar eh... had jij niet een "mannetje" bij Telenet achter de schermen met nieuws "heet van de naald" betreffende de limieten?
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 2 keer

Ik heb ook zo'n unlimited All-in 4MB formule gehad en idd NOOIT klachten gekregen ivm teveel downloadvolume.

Nu ben ik all-in 12MB mét optie onbeperkt downloaden voor 10€. Ik heb wel willen opmerken dat je zo'n FUP clausule moet goedkeuren als je die optie "onbeperkt downloaden" aanvinkt !! Telefonisch heeft een dame mij eens gezegd dat de grens rond de 100GB zou liggen, maar voor hetzelfde geld krijgen we niets toe ... future will tell.

Wil wel zeggen dat ik deze maand eens tot 200 of 300GB zou moeten gaan om dat te weten te komen :?

Algemeen ben ik één van die pietzakken die reeds op BRUO zat met m'n unlimited 4MB abo'ke en dat was écht superstabiel ... echt zalig.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Dat klinkt als muziek in mijn oren voor een toekomstige klant, zal ook 12Mbits lijntje worden van Tele2.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1687 keer
Bedankt: 1484 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider
Te Koop forum

Huh, iedereen zegt ook wel: als je geluk hebt. Want voor hetzelfde geld kom je bij één van die vele klagers terecht die een week of 3 zonder internet of telefoon zitten zonder enige reden...
The Conquer
Plus Member
Plus Member

Sinds ik aangesloten ben bij Tele2Allin mag ik niet klagen. Ik ben bij de gelukkigen met unlimited voor de 5€ extra. Ik heb al maanden gehad van 800GB, wat ongeveer het maximum zal zijn voor een 4Mbps en nog nooit een woord van Tele2 gehoord hierover. Ondertussen is mijn verbruik wel gedaald naar zo'n 100 à 150 GB per maand. Voor ons Belgienlandje prima dus.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
KaiZas
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Ach, in het ergste geval is het eventjes doorbijten. Maar je krijgt uiteindelijk echt waar voor je geld. Als je van Telenet komt, gewoon zorgen voor een overlap. Je betaalt misschien een maandje voor 2 abo's, maar eens de overstap rond is heb je geen klagen meer, dat beloof ik je. (In mijn geval waren de problemen beperkt. Ik zat op 1mbit unlimited, schreef me in voor de 4mbit van zodra het beschikbaar was. Het duurde daarna 5 (!!!) maanden vooraleer m'n 4mbit actief was, maar ze hebben zich aan hun woord gehouden, ik kreeg de beloofde snelheid EN het bleef unlimited.)

Welke andere provider laat toe de lijn volledig dicht te trekken 24/24 7 dagen op 7?

Voor dit product zou ik zelfs Telenet/BGC prijzen betalen eigenlijk.

Van zodra Mobile op hetzelfde factuur terecht komt, zeg ik ook Proximus vaarwel.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Onbeperkt bij T2 is echt onbeperkt, dat kan ik inderdaad bevestigen.

In de allereerste dagen heb ik eens ooit dermate "het beest" uitgehangen om te kijken of T2 zijn woord zou houden. Iets van een 350gig door de lijn gesleurd toen, en dat viel onder "unlimited". Geen extra eurocent werd daarvoor aangerekend.

Daarna nooit zelfs maar in de buurt gekomen van dat soort verbruik (eerder één tiende daarvan, en meestal nog minder als dat), maar de wetenschap dat die vrijheid er is, is leuk, hoewel meer van psychologisch als praktisch nut.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 237 keer
Bedankt: 146 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Kan ik me alleen maar bij aansluiten.
master-magic
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 35 keer
Provider

ben eens benieuwd,heb het net ook besteld,
en nu 2 maand gratis,
geen aansluitingskosten enz.
kost me 72€ met modem erbij.
en na 2maanden rond de 48 of 49€. (met telefoon in)
dbr
Premium Member
Premium Member

ik heb ook recent besteld, hopen dat het een beetje wil vlotten, al 5 volume packs nodig gehad deze maand.(nu bgc)
Laatst gewijzigd door dbr 20 dec 2007, 09:14, in totaal 1 gewijzigd.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
Xi
Pro Member
Pro Member

Net naar tele2 gebelt voor dat product.
Ik was niet aansluitbaar, iemand een idee wie ik moet contacteren om te weten te komen waneer het in mijn regio wel mogenlijk zou zijn?
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Xi schreef:Net naar tele2 gebelt voor dat product.
Ik was niet aansluitbaar, iemand een idee wie ik moet contacteren om te weten te komen waneer het in mijn regio wel mogenlijk zou zijn?
Woon je in een stad? Of in een minder verstedelijkt gebied? Even kijken of andere operatoren iets van een ADSL2+ aanbod hebben in jouw regio?
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”