Hi,
Sinds enkele dagen heb ik VOIP bij VOIPCHEAP. na enkele testjes loopt alles perfect.
Deze morgen kreeg ik echter een inkomend gesprek waarbij na enkele minuten een soort "wachtmuziekje" klonk. Daarna kon het gesprek verdergaan en even later volgde een disconnect. We belden zelf terug en hadden op dat ogenblik een zeer slechte lijn waarbij het gesprek zo goed als overstemd werd deoor "geluiden" (klonk een beetje als kattengejank).
Fritzbox met 2 analoge toestelen, geen telefoon rechtstreeks aan de Belgacom aansluiting.
Probleempje of toeval? VOIPCHEAP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Dat inkomend gesprek, gaat dat dan via VOIP? Of via de vaste lijn? Indien het eerste geval: "waarom als je een vaste lijn hebt?".
Ik heb een gelijkaardige set-up (inclusief voipcheap), maar al mijn binnenkomende gesprekken lopen over de klassieke vaste lijn. Enkel uitgaande gesprekken lopen via voipcheap.
Ik heb deze morgen nog een aantal gesprekken gevoerd, zonder enig probleem.
Ik heb een gelijkaardige set-up (inclusief voipcheap), maar al mijn binnenkomende gesprekken lopen over de klassieke vaste lijn. Enkel uitgaande gesprekken lopen via voipcheap.
Ik heb deze morgen nog een aantal gesprekken gevoerd, zonder enig probleem.
- on4bam
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 309 keer
- Bedankt: 637 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Binnen via de vaste lijn maar de telefoon hangt aan de fritzbox.Maglor schreef:Dat inkomend gesprek, gaat dat dan via VOIP? Of via de vaste lijn? Indien het eerste geval: "waarom als je een vaste lijn hebt?".
Hier dus ookMaglor schreef:Ik heb een gelijkaardige set-up (inclusief voipcheap), maar al mijn binnenkomende gesprekken lopen over de klassieke vaste lijn. Enkel uitgaande gesprekken lopen via voipcheap.
't zal toeval geweest zijn. Ik volg het natuurlijk wel op. 1 van de volgende dagen gaat de classic lijn naar discovery en is het natuurlijk gedaan met de backup uitgaande lijn ...Maglor schreef:Ik heb deze morgen nog een aantal gesprekken gevoerd, zonder enig probleem.
TNX voor de input.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com