Hey,
zijn op werk aan het rondkijken voor andere manier van conference calling. Werken momenteel met Belgacom hiervoor maar is enorm duur.
Er zijn een hoop andere providers op de markt, maar heeft iemand hier in de praktijk ervaring mee?
Investering in intern systeem (al dan niet VoIP) of gratis à la Skype is geen interesse voor.
Wie van jullie heeft ervaring met confcalls in hun bedrijf en hoe gaan ze te werk?
Alvast bedankt!!!
stephan
Conference calls
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
- Bedankt: 157 keer
Wij gebruiken met ons de Polycoms van Telindus met DAX nummers...
Als je een digitale lijn hebt liggen, kan je met 8 mensen dacht ik, conference call voeren..
Kwaliteit van Polycoms is heel goed, zeker met de extented micros!
Als je een digitale lijn hebt liggen, kan je met 8 mensen dacht ik, conference call voeren..
Kwaliteit van Polycoms is heel goed, zeker met de extented micros!
met de interne centrale kunnen we tot 8 gaan idd.
maar vanaf dat we hierover zitten gaan we naar Belgacom voor hun externe dienst.
Er zijn nog een hoop andere providers maar heb hiermee niet veel ervaring... (Genesys, Arkadin, MeetingOne, Premiere, ...)
Een polycom is dan weer gewoon een telefoon die op speaker staat (bij wijze van spreken). Dus met enkel dat kan je geen conf call doen.
En wat bedoel je met DAX nummers?
thanx
maar vanaf dat we hierover zitten gaan we naar Belgacom voor hun externe dienst.
Er zijn nog een hoop andere providers maar heb hiermee niet veel ervaring... (Genesys, Arkadin, MeetingOne, Premiere, ...)
Een polycom is dan weer gewoon een telefoon die op speaker staat (bij wijze van spreken). Dus met enkel dat kan je geen conf call doen.
En wat bedoel je met DAX nummers?
thanx
There are two types of planes : Fighters and Targets 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
Er zijn inderdaad erg veel firma's hiervoor (zie Google). Wij gebruiken http://www.premiereglobal.com/conferencing-web-audio/ op het werk. Ik heb echter geen idee van de prijzen, dit wordt geregeld via onze hoofdzetel in het buitenland. Maar dit werkt zeer betrouwbaar.
LiveMeeting wordt nu ook meer en meer gebruikt.
Als het kleinschalig is, kan je gewoon uw interne telefooncentrale gebruiken om al de gesprekspartners op te bellen en in conference te trekken (let wel op dat je al uw buitenlijnen niet opgebruikt op die manier). Maar dit is enkel voor een beperkt aantal bellers geschikt (onhandiger om telkens op te zetten, meerdere buitenlijnen nodig, ...)
PS. Een Polycom is inderdaad in princiepe een gewoon telefoontoestel, maar dan wel specifiek voor conference calls, maar dat is onafhankelijk van het gebruikte systeem.
LiveMeeting wordt nu ook meer en meer gebruikt.
Als het kleinschalig is, kan je gewoon uw interne telefooncentrale gebruiken om al de gesprekspartners op te bellen en in conference te trekken (let wel op dat je al uw buitenlijnen niet opgebruikt op die manier). Maar dit is enkel voor een beperkt aantal bellers geschikt (onhandiger om telkens op te zetten, meerdere buitenlijnen nodig, ...)
PS. Een Polycom is inderdaad in princiepe een gewoon telefoontoestel, maar dan wel specifiek voor conference calls, maar dat is onafhankelijk van het gebruikte systeem.
Mag ik indiscreet zijn en vragen waar je werkt?
Vooral of het om groot bedrijf gaat, KMO, etc...
Is Premiere niet vooral voor echt grote organisaties?
Thanx
Thanx
There are two types of planes : Fighters and Targets 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
Dat zeg ik hier liever niet (kan wel per pm eventueel), maar het is inderdaad een grote wereldwijde organisatie.stephan schreef:Mag ik indiscreet zijn en vragen waar je werkt?