Nu wil mijn vader ook een internetverbinding.
Daar hij binnen het gebied van Dommel Cityconnect woont wil ik hem dat aanraden.
Als invalide heeft hij echter een korting van 66 % op alle gesprekken van Belgacom vaste lijn naar andere Belgacom vaste lijn en ook nog 50 % op zijn abonnement.
Ik denk echter dat zelfs dan Dommel nog goedkoper uitkomt (als hij ook 50 % krijgt op zijn Discovery).
Ik wil dan ook eens een volledig simulatie voor hem maken, maar zoek nu al 20minuten opde site van Belgacom, maar vind nog altijd niet hun tarieven. Hoeveel kost bv. gesprek naar Telenet ? Hoeveel in piek en daluren ?
Kent er iemand de link ?
Alvast bedankt.
Tarieven Belgacom ?
- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Zo moeilijk is dat toch niet?
belgacom site > Telefonie > Telefoonlijnen > Optie discovery line > Tarieven staat:
belgacom site > Telefonie > Tarieven en diensten > Nationale oproepen > Classic
belgacom site > Telefonie > Telefoonlijnen > Optie discovery line > Tarieven staat:
En die standaard-tarieven zijn die van Classic line:Discovery tarieven schreef:Maandelijks abonnement: 6,85€
Tarieven voor de oproepen
Alle types oproepen (internet dial-upcommunicatie inbegrepen): standaardtarief + opleg van 0,15€/minuut, ook voor oproepen via CSC (Carrier Selection Code)/CPS (Carrier Preselection Code)
Noodnummers met drie cijfers (100, 101, 110, etc.) en 0800-nummers: gratis
Versturen van een sms naar een vast toestel of een gsm: 0,15€/sms (geen opleg)
belgacom site > Telefonie > Tarieven en diensten > Nationale oproepen > Classic