Is dat niet even een instellinkje aanpassen? Wie/wat vormt hier de bottleneck?
Activatie
- cloink
- Elite Poster

- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Wat ik me eigenlijk afvraag: hoe komt het dat het zo lang duurt (bij de meeste providers blijkbaar zo'n 2 weken) eer een ADSL-signaal geactiveerd wordt (dus de tijd tussen het ondertekenen van het contract en effectief online kunnen op een reeds bestaande BGC telefoonlijn)?
- xenne
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
belgacom moet dat doen en zij zijn traag. als je ADSL bij Belgacom zelf pakt gaat het naar het schijnt wel iets snellercloink schreef:Wat ik me eigenlijk afvraag: hoe komt het dat het zo lang duurt (bij de meeste providers blijkbaar zo'n 2 weken) eer een ADSL-signaal geactiveerd wordt (dus de tijd tussen het ondertekenen van het contract en effectief online kunnen op een reeds bestaande BGC telefoonlijn)?
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Joe de Mannen
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 530 keer
- Bedankt: 693 keer
- Recent bedankt: 6 keer
je 'order' komt eerst bij een 'order entry' team, 2 dagen werk, dan wordt er gekeken of je order voldoet aan alle voorwaarden, 2 dagen werk, dan wordt er intern gekeken of alles voorhanden is om je order door te voeren, 2 dagen werk, en dan gaat er een order uit naar belgacom, 2 dagen werk.
Bij Belgacom komt je order eerst bij een 'order 'entry' team, 3 dagen werk, enz...
administratieve rompslomp. Leve de globalisering van alle bedrijven en diensten.
J.
Bij Belgacom komt je order eerst bij een 'order 'entry' team, 3 dagen werk, enz...
administratieve rompslomp. Leve de globalisering van alle bedrijven en diensten.
J.
- cloink
- Elite Poster

- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
- Bedankt: 152 keer
- Contacteer:
Great. Dus in deze tijd van automatisering is er zelfs in een sector als de deze geen automatisch proces?
*tikt eens zachtjes doch meermaals tegen zijn hoofd*
*tikt eens zachtjes doch meermaals tegen zijn hoofd*