Bestaat er een mogelijkheid om een laptop aan te sluiten als tweede beeldscherm op een pc.
pc heeft een matrox dual head beeldkaart.
Bedankt.
mvg Xavier.
Laptop als 2de beeldscherm?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Simpel antwoord. Neen.
Een laptop heeft enkel VGA uit, geen VGA in. Andersom kan meestal wel: een extern scherm aan de laptop hangen en zo het bureaublad uitbreiden.
Een laptop heeft enkel VGA uit, geen VGA in. Andersom kan meestal wel: een extern scherm aan de laptop hangen en zo het bureaublad uitbreiden.
- NuKeM
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 268 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Het is helemaal niet makkelijk om dat te doen (zo goed als onmogelijk als je niet wat thuis bent in electronica enzo).
Je hebt al een schema nodig van de notebook zijn schermconnecties (die neem ik aan een digitaal signaal zullen overdragen en geen analoog) en dan kan je misschien na heel wat werk een beeld krijgen...
Je hebt al een schema nodig van de notebook zijn schermconnecties (die neem ik aan een digitaal signaal zullen overdragen en geen analoog) en dan kan je misschien na heel wat werk een beeld krijgen...
NuKeM
Ik sluit me aan bij meon en NuKeM,meon schreef:Simpel antwoord. Neen.
Een laptop heeft enkel VGA uit, geen VGA in.
Totaal af te raden zelf een modificatie te doen aan je laptop.
Als je daar aan begint maak je heel veel kans je laptop naar de ewige jachtvelden te helpen.
Alles ministructuur op de print, een verkeerde connectie (verkeerde spanning)....ic's defect.NuMeM schreef:die neem ik aan een digitaal signaal zullen overdragen en geen analoog