TweakNews (is dit ook een provider?)

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
azertooo
Starter
Starter

Ik kwam op internet iets tegen zoals Tweaknews, dit zou onbeperkt internet zijn en zou ook beschikbaar zijn in België. Dit voor maar 7 euro per maand? Kan dit? Of is dit geen internetprovider? Want er staat altijd iets bij van nieuwsgroep enz? Op internet stonden nog andere vb als TweakNews..
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

TweakNews is usenetprovider. Is van hetzelfde bedrijf als TweakDSL die in NL internet aanbiedt.
azertooo
Starter
Starter

kUmbro schreef:TweakNews is usenetprovider. Is van hetzelfde bedrijf als TweakDSL die in NL internet aanbiedt.
maar kan ik daar dan internet via pakken in belgie, want telenet enz kost rond 40 euro en die dingen maar 7 euro en geen limiet?
huh?
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 117 keer
Bedankt: 152 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

azertooo schreef:
kUmbro schreef:TweakNews is usenetprovider. Is van hetzelfde bedrijf als TweakDSL die in NL internet aanbiedt.
maar kan ik daar dan internet via pakken in belgie, want telenet enz kost rond 40 euro en die dingen maar 7 euro en geen limiet?
huh?
Lees het antwoord nogmaals: neen, dit is een usernet-provider, geen ADSL-provider.

In Nederland (en enkel in Nederland) heb je ook het broertje TweakDSL.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”