Eventjes reageren op een aantal feiten, ook uit de pub topic (geen zin om te reggen, dus hier).
Allereerst vind ik dat jij (Pengu) héél véél kabaal maakt voor iets waar je zelf voor gekozen hebt... als je met een ISP in zee stapt, dan moet je contract tekeken en wordt er vanuit gegaan dat je dat leest of weet wat het inhoudt..
Maw: die limiet, 15% upload, minimale aankoop van VP's, smallband, etc etc wist je voordat je met TN in zee ging. (of had je moeten weten indien je je degelijk geinformeerd had).
Dus Telenet heeft nergens schuld volgens mij, al is hun systeem idd niet alles zoals Nukem zegt, maar dat komt omdat je bij TN makkelijker een static ip kan hebben als je beetje handig bent en dan servers kunt draaien.. wat ze niet willen -> small upload.
Skynet heeft 36h anti-server system
TN heeft small-upload anti-server system.
Nuja, ik weet voor gamen etc etc.. is het ook niet handig.. maar dat had je moeten weten.
Wat betreft die factuur: €4, wees blij dat het dat maar is, zou er niet over zagen en ze betalen, jij bent immers diegene die contractbreuk pleegd...
Indien je binnen het jaar adsl opzegt bij Skynet zal je lachen van de te betalen rekening.. zal iets meer dan €4 zijn..
pub-topic:
wat betreft die routers: achterhaald beleid, wireless configs zijn toegelaten, daarvoor heb je een router die wireless laptops etc kan aansluiten. Waarom geen gewone routers... is dus achterhaald en idioot.
Ja per abo, mag maar 1 pc.. maar dat los je in principe niet op door routers te verbieden.
Wat betreft hun helpdesk: idd IPG, maar dat is hetzelfde moederbedrijf, maar niet exact hetzelfde personeel

. Andere opleiding van IPG gehad (allez, seminarie ofzo

) en zoals hier reeds gezegd, je hebt goede mensen bij bedrijven en je hebt minder goede.. en dat kan je dus zowel bij TN als bij Skynet als bij iedere andere ISP hebben

.