Van telenet naar mobistar adsl voice?

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
azertooo
Starter
Starter

Ik zou graag van telenet naar mobistar adsl voice willen overschakelen...
Waarom? 48 euro per maand voor adsl en 24/24 gratis bellen (buiten gsm nummers en speciale nummers)... Maar hier alleen voor doe ik het niet, want bij telenet betaal ik nu altijd rond de 65 euro voor internet en telefonie. Maar voor de PROMOTIE: 3 maanden gratis, 2 gratis telefoons (van topcom) en gratis de LIVEBOX wil ik de stap wagen! MAAR! Toen Scarlet one pas bekend was waren we hier naar toe gegaan, het internet bleek onstabiel omdat we te ver van de centrale zaten. Hierdoor hadden ze een downgrade moeten doen naar 1 (mb/s denk ik)! Maar deze snelheid viel zeer goed mee, allé toch nooit problemen gehad! Dit hadden ze eigenlijk pas door na een half jaar! Hierdoor hadden we eigen een half jaar lang problemen met telefoon en internet bij scarlet. Maar gelukkig hebben ze ons toen veel geld terug betaald en ging het daarna veel beter. Toen dus terug naar telenet en nu wil ik MISSCHIEN terug naar mobistar... MET TELENET NOOIT PROBLEMEN GEHAD! IDEALE SNELHEID! IDEAAL gewoon! Maar het is de geweldige promotie bij mobistar he:d

WAT RADEN JULLIE MIJ AAN?
Kriep
Plus Member
Plus Member

Ik kan je volgende zaken aanraden:

1. Punten, komma's en vooral(!) hier en daar een witregel.
2. Voor 3 maanden gratis, 2 telefoons (die heb je toch?) en een Livebox moet je het niet doen imo. De reden waarom je het zou moeten doen is omdat je er daadwerkelijk profijt mee kan maken.
3. Met Mobistar kijk ik altijd uit (once a sjacheraar, always a sjacheraar).
4. Goooood luck :)
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”