http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3954
die kan tekenen se !!
- Robbe
- El Robre

- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Das idd wel het minste dage kunt zeggen.
Sjiek aangepakt.
Sjiek aangepakt.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]- meon
- Administrator

- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Ge kunt ook aandachtig de les volgen, maar dat behoort blijkbaar niet tot een van de mogelijkheden ehzippie666 schreef:cool, 'k wou maar da'k ook zo kon tekenen, goede bezigheid voor tijdens de les idd!
- Robbe
- El Robre

- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Dat is ook wel erg afhankelijk van de persoon die voor de klas staat.meon schreef:Ge kunt ook aandachtig de les volgen, maar dat behoort blijkbaar niet tot een van de mogelijkheden ehzippie666 schreef:cool, 'k wou maar da'k ook zo kon tekenen, goede bezigheid voor tijdens de les idd!
Heb zo al vaak de les willen volgen, terwijl ik in slaap werd gewiegd (letterlijk) door de manier van spreken.
Pauzes deden toen echt wel wonderen, maar ge waart na die lessen wel doodmoe.
Aandachtig volgen gaat dus niet altijd, zelf als ge dat wel wilt.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]Dat klopt, er zijn er zo een paar op den bme die ook nogal vree les kunnen geven (ik noem geen namen), de ene van wiskunde gaat zo traag als iets vooruit, monotoon en dus echt slaapverwekkend terwijl de andere leerkracht denk ik op xtcpillen al 2 weken wakker is en aan een sneltempo overal doorheen scheurt, terwijl hij zoveel mogelijk ingewikkelde woorden tegelijk probeert te gebruiken!