Windows Home Server
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Heeft er iemand al iets meer over gehoord? Ik lees hier en daar, dat de versie in september aan de man word gebracht. Iemand al een prijs horen zeggen trouwens ? Ik heb namelijk wel intresse in de mogelijkheden die de nieuwe versie zou bieden 

Bedoel je deze Server voor huisgebruikers ?
(er zit toch wel een Medion tussen zeker in het artikel van Tweakers)
In dit bericht van Tweakers niets over de prijs te vinden, er komen wel verdere reply's hier.
Hoop ik voor jou.
In dit bericht van Tweakers niets over de prijs te vinden, er komen wel verdere reply's hier.
Hoop ik voor jou.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
De Engelstalige versie is klaar en wordt momenteel geproduceerd in de fabriek (CD's persen, handleiding drukken, verpakken, enz...).
Er wordt ook aan een Spaanse en Duitse versie gewerkt maar over een Nederlandstalige versie kan ik niets vinden.
Meer info kan je hier vinden.
Er wordt ook aan een Spaanse en Duitse versie gewerkt maar over een Nederlandstalige versie kan ik niets vinden.
Meer info kan je hier vinden.
- SniFManS
- Elite Poster
dat is hem inderdaatBlue-Sky schreef:Bedoel je deze Server voor huisgebruikers ?
Hoop ik voor jou.

@Astrlon
Het is de Engelstalige versie dat ik zou willen , draai alles engels waarom wel is betrouwbaarder in mijn ogen en daar komen de updates het snelste voor

Niemand die al iets over de prijs heeft gehoord ?
- SniFManS
- Elite Poster
Ben eens nieuwsgierig en ik wilde wel eens weten of er hier mensen zijn die in deze versie interesse zouden hebben.
Ik ben zelf hier en daar al eens aan het lezen geweest en het ziet er mooi uit. Enkel ben ik wel minder tevreden dat ze raid5 niet ondersteunen.
Ik ben zelf hier en daar al eens aan het lezen geweest en het ziet er mooi uit. Enkel ben ik wel minder tevreden dat ze raid5 niet ondersteunen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
De OEM versie is ondertussen leverbaar in Belgie.
Ik weet niet of je die versie ooit in de winkel gaat vinden maar ze is leverbaar.
RedCorp levert niet aan particulieren maar ik wou je toch de link meegeven zodat je een idee krijgt van de prijs (let op, excl. BTW).
Ik weet niet of je die versie ooit in de winkel gaat vinden maar ze is leverbaar.
RedCorp levert niet aan particulieren maar ik wou je toch de link meegeven zodat je een idee krijgt van de prijs (let op, excl. BTW).