[Proximus] Mobile Internet 10MB wordt Mobile Internet 50MB
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
Base was ze eigenlijk al voor met hun 10MB voor 5€.
Nu hebben ze geen formule meer met hetzelfde volume, waardoor vergelijken moeilijk wordt, maar 1GB voor 25€ lijkt mij toch nog interessantst.
-5€ voor 10MB (Base)
-15€ voor 50MB (Proximus)
-25€ voor 1GB (Base)
-50€ voor 2GB (Proximus)
Welke zijn de interessantste denken jullie?
Nu hebben ze geen formule meer met hetzelfde volume, waardoor vergelijken moeilijk wordt, maar 1GB voor 25€ lijkt mij toch nog interessantst.
-5€ voor 10MB (Base)
-25€ voor 1GB (Base)
-50€ voor 2GB (Proximus)
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Puur cijfermatig lijkt Proximus voor grote volumes even duur als Base en voor kleine volumes goedkoper. Gezien het feit dat het Proximus netwerk qua kwaliteit nog altijd met kop en nek uitsteekt boven Mobistar en Base zou ik Proximus nemen.ZMD schreef:Base was ze eigenlijk al voor met hun 10MB voor 5€.
-5€ voor 10MB (Base)
-25€ voor 1GB (Base)
-50€ voor 2GB (Proximus)
Alleen weet ik niet hoeveel MBs of GBs jij effectief gebruikt natuurlijk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Dit gaat echter wel niet echt op hoor. De snelheid die je haalt zal veelal afhankelijk zijn van het aantal gebruikers op jouw mast. Kwaliteit is trouwens redelijk relatief.deej schreef:Puur cijfermatig lijkt Proximus voor grote volumes even duur als Base en voor kleine volumes goedkoper. Gezien het feit dat het Proximus netwerk qua kwaliteit nog altijd met kop en nek uitsteekt boven Mobistar en Base zou ik Proximus nemen.
Als je daarbij kijkt op het kaartje van de UMTS en EDGE dekking van Proximus denk ik dat je beter af bent bij BASE die tenminste overal waar ze dekking hebben ook EDGE aanbieden.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 5 keer
I use nothing atall. Was eigenlijk een beetje een reply op lithion, veel moeten ze niet echt mer volgen, behalve dan qua snelheid in sommige regios.[/url]deej schreef: Alleen weet ik niet hoeveel MBs of GBs jij effectief gebruikt natuurlijk.