HTTP lijst in Norton Internet Security

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
pwr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 11 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

weet iemand waar men in Norton Internet Security 2007 de lijst van HTTP-poorten terugvind ??

ik zou uit die lijst poort 80 moeten kunnen verwijderen omdat ik geen online prijsupdate kan doen van een wisselstukkenprogramma

bij NIS 2006 vond ik dat bij opties > Internet Security > firewall > lijst van HTTP-poorten
toen ik daar poort 80 uit die lijst verwijderde werkte die online-update

bij NIS 2007 vind ik deze lijst nergens terug en ook bij het tijdelijk uitschakelen van NIS werkt de online update niet
een firewall-regel heb ik ook al gemaakt waar ik voor dat programma alles heb "open" gezet maar ook dit lukt niet
ik vermoed (maar heb het voorlopig nog niet geprobeerd)dat wanneer ik NIS 2007 van de pc verwijder en opnieuw opstart dat dan de update wel gaat werken maar dan zit ik zonder beveiliging dus das ook niet de juiste manier

alvast bedankt
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Heb het zelf ook niet direct weten terug te vinden, deze bron kan u misschien al wat verder helpen : PortForward voor NIS2007

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
pwr
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 43 keer
Bedankt: 11 keer
Recent bedankt: 4 keer
Provider

alé,ik ben al blij dat ik ni alleen ben die het niet vind :wink:

bedankt voor de link maar dat was eigenlijk hetgeen ik zelf ook al had geprobeerd namelijk het maken van een firewall-regel voor het desbetreffende programma
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”