Opzetten internetverbinding

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
rob10
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2007, 08:36

Precies 3 weken geleden heb ik de proforma factuur van dommel netjes betaald en gewacht tot zij de adsl verbinding zouden activeren. Enkele dagen later controleerde ik dit op https://crm.schedom-europe.net (niet thuis want daar had ik geen internet toegang) en zag dat de status op active stond. Ik probeerde de e-mail en de homepage te configereen met de knoppen "O" en "E" maar er kwam onmiddellijk een pagina van schedom met alleen de mededeling "error...! Fout...!" Toen heb ik maar weer rustig afgewacht tot gisteren, want ik kreeg weer een nieuwe factuur terwijl ik heb nog steeds geen internet verbinding heb. Toen heb ik ze gebeld want op mijn mailtje kreeg ik geen antwoord. Na een kort gesprek met een onvriendelijke mevrouw kreeg ik na een derde telefoontje van een ander iemand te horen dat men mij vandaag (gisteren dus) mijn adsl zou activeren. Ik verwachtte er al niet veel van en inderdaad, ook vandaag heb ik nog steeds geen internet toegang. Ik heb er zelfs een systeembeheerder naar laten kijken en hij zag ook dat er nog steeds geen adsl-verbinding is. Het modem geeft aan: line state= down. Heeft iemand ook dergelijke ervaringen en wat kan ik hier nog aan doen?
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

rob10 schreef:Precies 3 weken geleden heb ik de proforma factuur van dommel netjes betaald en gewacht tot zij de adsl verbinding zouden activeren. Enkele dagen later controleerde ik dit op https://crm.schedom-europe.net (niet thuis want daar had ik geen internet toegang) en zag dat de status op active stond. Ik probeerde de e-mail en de homepage te configereen met de knoppen "O" en "E" maar er kwam onmiddellijk een pagina van schedom met alleen de mededeling "error...! Fout...!" Toen heb ik maar weer rustig afgewacht tot gisteren, want ik kreeg weer een nieuwe factuur terwijl ik heb nog steeds geen internet verbinding heb. Toen heb ik ze gebeld want op mijn mailtje kreeg ik geen antwoord. Na een kort gesprek met een onvriendelijke mevrouw kreeg ik na een derde telefoontje van een ander iemand te horen dat men mij vandaag (gisteren dus) mijn adsl zou activeren. Ik verwachtte er al niet veel van en inderdaad, ook vandaag heb ik nog steeds geen internet toegang. Ik heb er zelfs een systeembeheerder naar laten kijken en hij zag ook dat er nog steeds geen adsl-verbinding is. Het modem geeft aan: line state= down. Heeft iemand ook dergelijke ervaringen en wat kan ik hier nog aan doen?
bellen, klagen
Beostar
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 mei 2007, 09:48

Nog geen ervaring hiermee eigenlijk maar kan ook liggen aan het feit dat ik zelf nog in de fase van overgang zit en nog maar net de mail gekregen hebt dat de diensten binnen 3-10 actief zijn.

Maar je hebt nog nooit adsl gehad op die plek ? is het dan niet zo dat het zowiezo langer duurt omdat belgacom moeite moet doen ?
Gebruikersavatar
DarthDavy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 apr 2007, 17:01
Locatie: Roeselare

rob10 schreef:Na een kort gesprek met een onvriendelijke mevrouw
Da's den tweede keer dat deze onvriendelijke mevrouw op dit forum opduikt.

Hmmmm...
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
Beostar
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 mei 2007, 09:48

wellicht allemaal gebeld op het exact hetzelfde moment ;)
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5278
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 767 keer
Bedankt: 156 keer
Recent bedankt: 3 keer

DarthDavy schreef: Da's den tweede keer dat deze onvriendelijke mevrouw op dit forum opduikt.

Hmmmm...
Word inderdaad beetje genant voor Dommel. :|
Gebruikersavatar
yama
Premium Member
Premium Member
Berichten: 643
Lid geworden op: 24 jul 2007, 16:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 5 keer

Zeker een stormloop aan nieuwe klanten hoop dat bij mijn aanvraag soepelder verloopt :-) .
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

yama schreef:Zeker een stormloop aan nieuwe klanten hoop dat bij mijn aanvraag soepelder verloopt :-) .
ik vrees het ook .... hoop dat het hier ook vlotter verloopt, maar Dommel moet blijkbaar eens denken aan personeel bijnemen want op mails krijg je idd geen antwoord meer. gisteren besteld, contracten etc zijn onmiddellijk bezorgd via mail en zijn opgestuurd, nu wachten tot belgacom de lijn activeert zeker?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

Ja, BGC moet de lijn activeren, tenzij er al een adsl signaal op je lijn zit.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

ljd schreef:Ja, BGC moet de lijn activeren, tenzij er al een adsl signaal op je lijn zit.
AAARF !!! Dit klopt niet ... als er een Turboline ADSL signaal op zit, dan werkt het onmiddellijk. Zit er een BRUO, BROBA signaal op dan gaat Belgacom alsnog een aanpassing moeten doen in de centrale ...
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1934
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 1 keer

ditCh schreef:
ljd schreef:Ja, BGC moet de lijn activeren, tenzij er al een adsl signaal op je lijn zit.
AAARF !!! Dit klopt niet ... als er een Turboline ADSL signaal op zit, dan werkt het onmiddellijk. Zit er een BRUO, BROBA signaal op dan gaat Belgacom alsnog een aanpassing moeten doen in de centrale ...
True
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 931
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 35 keer
Te Koop forum

DarthDavy schreef:
rob10 schreef:Na een kort gesprek met een onvriendelijke mevrouw
Da's den tweede keer dat deze onvriendelijke mevrouw op dit forum opduikt.

Hmmmm...
yep was idd bij mij ook. succes want hopelijk heb je meer geluk (ik moet een maand wachten...)
Beostar
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 mei 2007, 09:48

allez dan is er toch nog iets positiefs aan het hebben van een adsl abonnement bij belgacom. De mogelijkheid om naar dommel over te schakelen op minder dan een week.
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
Bedankt: 141 keer

ljd schreef:Ja, BGC moet de lijn activeren, tenzij er al een adsl signaal op je lijn zit.
ik ben aan het wachten, ondertussen ben ik toch al overgestapt op dommel mail ... en ook mijn website is geaktiveerd... nog geen expexed date op de site (mijn contract is blijkbaar nog niet toegekomen)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”