Opzetten internetverbinding
Precies 3 weken geleden heb ik de proforma factuur van dommel netjes betaald en gewacht tot zij de adsl verbinding zouden activeren. Enkele dagen later controleerde ik dit op https://crm.schedom-europe.net (niet thuis want daar had ik geen internet toegang) en zag dat de status op active stond. Ik probeerde de e-mail en de homepage te configereen met de knoppen "O" en "E" maar er kwam onmiddellijk een pagina van schedom met alleen de mededeling "error...! Fout...!" Toen heb ik maar weer rustig afgewacht tot gisteren, want ik kreeg weer een nieuwe factuur terwijl ik heb nog steeds geen internet verbinding heb. Toen heb ik ze gebeld want op mijn mailtje kreeg ik geen antwoord. Na een kort gesprek met een onvriendelijke mevrouw kreeg ik na een derde telefoontje van een ander iemand te horen dat men mij vandaag (gisteren dus) mijn adsl zou activeren. Ik verwachtte er al niet veel van en inderdaad, ook vandaag heb ik nog steeds geen internet toegang. Ik heb er zelfs een systeembeheerder naar laten kijken en hij zag ook dat er nog steeds geen adsl-verbinding is. Het modem geeft aan: line state= down. Heeft iemand ook dergelijke ervaringen en wat kan ik hier nog aan doen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
bellen, klagenrob10 schreef:Precies 3 weken geleden heb ik de proforma factuur van dommel netjes betaald en gewacht tot zij de adsl verbinding zouden activeren. Enkele dagen later controleerde ik dit op https://crm.schedom-europe.net (niet thuis want daar had ik geen internet toegang) en zag dat de status op active stond. Ik probeerde de e-mail en de homepage te configereen met de knoppen "O" en "E" maar er kwam onmiddellijk een pagina van schedom met alleen de mededeling "error...! Fout...!" Toen heb ik maar weer rustig afgewacht tot gisteren, want ik kreeg weer een nieuwe factuur terwijl ik heb nog steeds geen internet verbinding heb. Toen heb ik ze gebeld want op mijn mailtje kreeg ik geen antwoord. Na een kort gesprek met een onvriendelijke mevrouw kreeg ik na een derde telefoontje van een ander iemand te horen dat men mij vandaag (gisteren dus) mijn adsl zou activeren. Ik verwachtte er al niet veel van en inderdaad, ook vandaag heb ik nog steeds geen internet toegang. Ik heb er zelfs een systeembeheerder naar laten kijken en hij zag ook dat er nog steeds geen adsl-verbinding is. Het modem geeft aan: line state= down. Heeft iemand ook dergelijke ervaringen en wat kan ik hier nog aan doen?
Nog geen ervaring hiermee eigenlijk maar kan ook liggen aan het feit dat ik zelf nog in de fase van overgang zit en nog maar net de mail gekregen hebt dat de diensten binnen 3-10 actief zijn.
Maar je hebt nog nooit adsl gehad op die plek ? is het dan niet zo dat het zowiezo langer duurt omdat belgacom moeite moet doen ?
Maar je hebt nog nooit adsl gehad op die plek ? is het dan niet zo dat het zowiezo langer duurt omdat belgacom moeite moet doen ?
Da's den tweede keer dat deze onvriendelijke mevrouw op dit forum opduikt.rob10 schreef:Na een kort gesprek met een onvriendelijke mevrouw
Hmmmm...
Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC5300 - MSI P965 Platinum - GeForce 7900GTX 512MB DDR3 - Western Digital 150GB 16MB Raptor - Western Digital 250GB 16MB - Zalman Powersupply ZM-460-APS 460W - Thermaltake Soprano VB1000SWS
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik vrees het ook .... hoop dat het hier ook vlotter verloopt, maar Dommel moet blijkbaar eens denken aan personeel bijnemen want op mails krijg je idd geen antwoord meer. gisteren besteld, contracten etc zijn onmiddellijk bezorgd via mail en zijn opgestuurd, nu wachten tot belgacom de lijn activeert zeker?yama schreef:Zeker een stormloop aan nieuwe klanten hoop dat bij mijn aanvraag soepelder verloopt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
AAARF !!! Dit klopt niet ... als er een Turboline ADSL signaal op zit, dan werkt het onmiddellijk. Zit er een BRUO, BROBA signaal op dan gaat Belgacom alsnog een aanpassing moeten doen in de centrale ...ljd schreef:Ja, BGC moet de lijn activeren, tenzij er al een adsl signaal op je lijn zit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 1 keer
TrueditCh schreef:AAARF !!! Dit klopt niet ... als er een Turboline ADSL signaal op zit, dan werkt het onmiddellijk. Zit er een BRUO, BROBA signaal op dan gaat Belgacom alsnog een aanpassing moeten doen in de centrale ...ljd schreef:Ja, BGC moet de lijn activeren, tenzij er al een adsl signaal op je lijn zit.
- darkzero
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 35 keer
yep was idd bij mij ook. succes want hopelijk heb je meer geluk (ik moet een maand wachten...)DarthDavy schreef:Da's den tweede keer dat deze onvriendelijke mevrouw op dit forum opduikt.rob10 schreef:Na een kort gesprek met een onvriendelijke mevrouw
Hmmmm...
- xenne
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 682 keer
- Bedankt: 141 keer
ik ben aan het wachten, ondertussen ben ik toch al overgestapt op dommel mail ... en ook mijn website is geaktiveerd... nog geen expexed date op de site (mijn contract is blijkbaar nog niet toegekomen)ljd schreef:Ja, BGC moet de lijn activeren, tenzij er al een adsl signaal op je lijn zit.