Na 20 minuten eindelijk iemand van de helpdesk aan de lijn gehad.
"Mijnheer hebt u de modem al eens gereset".
Ik dacht dat ik ging ontploffen.

Ze zijn mij bijna kwijt als klant. En ik denk dat de helpdesk daarmee tevreden zal zijn.
Klinkt nog altijd heel erg zoals onze situatie was hoor. We konden zelf altijd bellen, maar als mensen ons belden kwamen ze op een bezettoon of voicemail uit.poekie68 schreef:en het ligt niet aan onze telefoon: wij kunnen anderen opbellen. Indien de lijn open blijft liggen, dan kan je ook geen nieuw telefoongesprek beginnen. Wanneer men ons wil opbellen krijgt men een "netwerk-overbelast-toon" te horen.
Kan wel degelijk aan de instellingen van je modem/router liggen.poekie68 schreef: kan wel surfen en bellen, kan niet opgebeld worden. Wat heeft dat met mijn modem te maken? Dat is een probleem bij Tele2!
1) heeft wel iets met de modem te makenpoekie68 schreef: "Mijnheer hebt u de modem al eens gereset".
Ik dacht dat ik ging ontploffen.Zijn ze daar weer met hun standaard vraagjes... Helpt gene ene moer: kan wel surfen en bellen, kan niet opgebeld worden. Wat heeft dat met mijn modem te maken? Dat is een probleem bij Tele2!
Ze zijn mij bijna kwijt als klant. En ik denk dat de helpdesk daarmee tevreden zal zijn.