Base zero?
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
- Bedankt: 682 keer
- Recent bedankt: 5 keer
Iemand ervaring met dit abonnement? Waar zit 'em eigenlijk het voordeel van postpaid tov zero?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
- devilkin
- Administrator
Hm. Dat is toch bij beide?
De kostprijs van het bellen en sms en is dezelfde bij Base Zero en Base Postpaid.
De verschillen:
1. Bij Postpaid krijg je afhankelijk van je abb formule (10Eur, ....) maandelijks gratis minuten om naar andere Base nummers te bellen. (Want je niet krijgt bij Zero)
2. Bij Zero kan je eruit stappen wanneer je wilt, bij Postpaid is er een jaarcontract
3. Het niet opgebelde beltegoed bij Postpaid wordt naar de volgende maand overgedragen (ben je dan niet kwijt). Maar niet naar de tweede maand indien je het niet zou opgebeld hebben.
De verschillen:
1. Bij Postpaid krijg je afhankelijk van je abb formule (10Eur, ....) maandelijks gratis minuten om naar andere Base nummers te bellen. (Want je niet krijgt bij Zero)
2. Bij Zero kan je eruit stappen wanneer je wilt, bij Postpaid is er een jaarcontract
3. Het niet opgebelde beltegoed bij Postpaid wordt naar de volgende maand overgedragen (ben je dan niet kwijt). Maar niet naar de tweede maand indien je het niet zou opgebeld hebben.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 105 keer
Base postpaid is geen jaarcontract. Postpaid kan afgesloten worden voor onbepaalde duur of voor een vaste termijn van 24 maanden. Afhankelijk van de termijn en betalingsmethode krijg je gratis belminuten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik heb contract van 24 maanden van postpaid 10 euro per maand,ik moet geen abbo meer hebben maar ieder moet dit voor zijn eigen uitmaken natuurlijk.devilkin schreef:Iemand ervaring met dit abonnement? Waar zit 'em eigenlijk het voordeel van postpaid tov zero?
Binnen 3 maand zit ik aan mijn 15de maand en dan kan ik het gelukkig opzeggen zonder vergoeding,goeie zaak dus.
Het verschil is simpel;postpaid is een abbonement die je neemt en dus zit je gekloot zeg maar alhoewel ik hier zelf nu lees je blijkbaar al meteen voor onbepaalde duur kan nemen?Hebben die smeerlapkes tegen mij nie gezegd,gmblll.
De vraag is steeds en altijd;wat wil je ermee doen en wat doe je het meeste?
Surfen?
Bellen?
Smsen?
Hoeveel surf je,bel je en sms je per maand en dan kan je je het één en ander nagaan.Maak niet de fout zoals mij om snel snel wat te nemen en dan in feite het verkeerde hebt genomen

Ik heb mij allesins verlies gedaan want ik ben verplicht om ieder maand 10 euro te betalen maar deed nooit het volledige bedrag op en dat word éénmalig dan overgezet naar de maand nadien en dan ben je je beltegoed die je nog hebt volledig kwijt.
Bij base zero hang je niet vast en doe je op wat je opdoet en je moet bv ook nooit herladen binnen de bv 12 maanden.
Bij mobistar heb ik al gezien bij een herlaadkaart het al 24 maanden is je maar ene keer moet herladen,dus das verdubbeld.
Ge kunt ze kussen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 4 keer
Je kan Base zero eigenlijk nog het best vergelijken met een pre-paid formule, behalve dan dat je ipv kaarten te herladen gewoon een factuur voor het gebruikte in de bus krijgt...
Ik heb dat zelf, en voor mij is het wel handig: ik bel niet veel, en zo heb ik het gemak van een abbo zonder dat ik maandelijks een bepaald bedrag kwijt ben.
Ik heb dat zelf, en voor mij is het wel handig: ik bel niet veel, en zo heb ik het gemak van een abbo zonder dat ik maandelijks een bepaald bedrag kwijt ben.
i will live forever.... or die trying!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
- Bedankt: 215 keer
Modbreak:
ongewenste fullquote verwijderd. gelieve de "antwoorden" knop te gebruiken. zie Forumregels.
Ik ga base zero dan nemen voor mijn 2de gsm die ik in feite alleen echt gebruik in nood.Mijn 1ste is MV natuurlijk,veel sms en surf voor het beetje geld maar en genoeg om te belle.ongewenste fullquote verwijderd. gelieve de "antwoorden" knop te gebruiken. zie Forumregels.
Ge kunt ze kussen
Er zijn zoveel plannen en formules dat het bijna onmogelijk is om die allemaal in de vergelijking op te nemen.Marlboro schreef: Hoeveel surf je,bel je en sms je per maand en dan kan je je het één en ander nagaan.Maak niet de fout zoals mij om snel snel wat te nemen en dan in feite het verkeerde hebt genomen.
Zelfs al neem je je tijd en denk je er goed over na...
elke week veranderen ze de condities wel of komen er nieuwe aanbiedingen.
Was ik er bijna uit wat ik met mijn gsm-verkeer ga doen, zie ik plots dit verschijnen op de site van Belgacom:
"Happy Time One
Met het Happy Time One-aanbod combineert u een abonnement op de klassieke telefoonlijn en een abonnement op de mobiele telefonie via het netwerk van Proximus. U belt gratis met uw vaste lijn en uw gsm naar alle vaste en mobiele netwerken in België op weekdagen van 17 uur tot 8 uur 's morgens en 24u/24 tijdens de weekends en feestdagen.
Happy Time One kan u online bestellen via onze website vanaf 20 maart.
€ 35.00 /maand (incl. btw)"
Nu weet ik het weer niet meer!
- devilkin
- Administrator
Beetje late reply, nee? Topic is van 2007 ...
Bedankt voor de info, maar way to late
Bedankt voor de info, maar way to late