Base zero?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gesloten
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
Bedankt: 682 keer
Recent bedankt: 5 keer
Provider
Te Koop forum

Iemand ervaring met dit abonnement? Waar zit 'em eigenlijk het voordeel van postpaid tov zero?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 685 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

dat je je niet bindt voor een periode, je begint en eindigt wanneer je wil.

J.
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Hm. Dat is toch bij beide?
GeertAki
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dat je geen maandelijks bedrag hebt dat je verliest als je het niet hebt opgebeld. Ideaal dus voor als je heel weinig belt.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

De kostprijs van het bellen en sms en is dezelfde bij Base Zero en Base Postpaid.

De verschillen:

1. Bij Postpaid krijg je afhankelijk van je abb formule (10Eur, ....) maandelijks gratis minuten om naar andere Base nummers te bellen. (Want je niet krijgt bij Zero)

2. Bij Zero kan je eruit stappen wanneer je wilt, bij Postpaid is er een jaarcontract

3. Het niet opgebelde beltegoed bij Postpaid wordt naar de volgende maand overgedragen (ben je dan niet kwijt). Maar niet naar de tweede maand indien je het niet zou opgebeld hebben.
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 105 keer

Base postpaid is geen jaarcontract. Postpaid kan afgesloten worden voor onbepaalde duur of voor een vaste termijn van 24 maanden. Afhankelijk van de termijn en betalingsmethode krijg je gratis belminuten.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster

Perfect geformuleerd, klopt
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 215 keer

devilkin schreef:Iemand ervaring met dit abonnement? Waar zit 'em eigenlijk het voordeel van postpaid tov zero?
Ik heb contract van 24 maanden van postpaid 10 euro per maand,ik moet geen abbo meer hebben maar ieder moet dit voor zijn eigen uitmaken natuurlijk.
Binnen 3 maand zit ik aan mijn 15de maand en dan kan ik het gelukkig opzeggen zonder vergoeding,goeie zaak dus.

Het verschil is simpel;postpaid is een abbonement die je neemt en dus zit je gekloot zeg maar alhoewel ik hier zelf nu lees je blijkbaar al meteen voor onbepaalde duur kan nemen?Hebben die smeerlapkes tegen mij nie gezegd,gmblll.

De vraag is steeds en altijd;wat wil je ermee doen en wat doe je het meeste?
Surfen?
Bellen?
Smsen?

Hoeveel surf je,bel je en sms je per maand en dan kan je je het één en ander nagaan.Maak niet de fout zoals mij om snel snel wat te nemen en dan in feite het verkeerde hebt genomen ;).

Ik heb mij allesins verlies gedaan want ik ben verplicht om ieder maand 10 euro te betalen maar deed nooit het volledige bedrag op en dat word éénmalig dan overgezet naar de maand nadien en dan ben je je beltegoed die je nog hebt volledig kwijt.

Bij base zero hang je niet vast en doe je op wat je opdoet en je moet bv ook nooit herladen binnen de bv 12 maanden.

Bij mobistar heb ik al gezien bij een herlaadkaart het al 24 maanden is je maar ene keer moet herladen,dus das verdubbeld.
Ge kunt ze kussen
TRiSS
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 4 keer

Je kan Base zero eigenlijk nog het best vergelijken met een pre-paid formule, behalve dan dat je ipv kaarten te herladen gewoon een factuur voor het gebruikte in de bus krijgt...

Ik heb dat zelf, en voor mij is het wel handig: ik bel niet veel, en zo heb ik het gemak van een abbo zonder dat ik maandelijks een bepaald bedrag kwijt ben.
i will live forever.... or die trying!
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Modbreak:
ongewenste fullquote verwijderd. gelieve de "antwoorden" knop te gebruiken. zie Forumregels.
....
TRiSS schreef:Je kan Base zero eigenlijk nog het best vergelijken met een pre-paid formule, behalve dan dat je ipv kaarten te herladen gewoon een factuur voor het gebruikte in de bus krijgt...

Ik heb dat zelf, en voor mij is het wel handig: ik bel niet veel, en zo heb ik het gemak van een abbo zonder dat ik maandelijks een bepaald bedrag kwijt ben.
Ik ga base zero dan nemen voor mijn 2de gsm die ik in feite alleen echt gebruik in nood.Mijn 1ste is MV natuurlijk,veel sms en surf voor het beetje geld maar en genoeg om te belle.
Ge kunt ze kussen
gunny
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Marlboro schreef: Hoeveel surf je,bel je en sms je per maand en dan kan je je het één en ander nagaan.Maak niet de fout zoals mij om snel snel wat te nemen en dan in feite het verkeerde hebt genomen ;).
Er zijn zoveel plannen en formules dat het bijna onmogelijk is om die allemaal in de vergelijking op te nemen.
Zelfs al neem je je tijd en denk je er goed over na...
elke week veranderen ze de condities wel of komen er nieuwe aanbiedingen.

Was ik er bijna uit wat ik met mijn gsm-verkeer ga doen, zie ik plots dit verschijnen op de site van Belgacom:

"Happy Time One

Met het Happy Time One-aanbod combineert u een abonnement op de klassieke telefoonlijn en een abonnement op de mobiele telefonie via het netwerk van Proximus. U belt gratis met uw vaste lijn en uw gsm naar alle vaste en mobiele netwerken in België op weekdagen van 17 uur tot 8 uur 's morgens en 24u/24 tijdens de weekends en feestdagen.
Happy Time One kan u online bestellen via onze website vanaf 20 maart.

€ 35.00 /maand (incl. btw)"

Nu weet ik het weer niet meer!
Marlboro
Elite Poster
Elite Poster

Maar zijn promo's niet vooral nu net via een abbonement?
Ge kunt ze kussen
boecky
Starter
Starter

Modbreak:
Bump van heel oude thread, slotje
Marlboro schreef:
devilkin schreef:Iemand ervaring met dit abonnement? Waar zit 'em eigenlijk het voordeel van postpaid tov zero?
Ik heb contract van 24 maanden van postpaid 10 euro per maand,ik moet geen abbo meer hebben maar ieder moet dit voor zijn eigen uitmaken natuurlijk.
Binnen 3 maand zit ik aan mijn 15de maand en dan kan ik het gelukkig opzeggen zonder vergoeding,goeie zaak dus.

Het verschil is simpel;postpaid is een abbonement die je neemt en dus zit je gekloot zeg maar alhoewel ik hier zelf nu lees je blijkbaar al meteen voor onbepaalde duur kan nemen?Hebben die smeerlapkes tegen mij nie gezegd,gmblll.

De vraag is steeds en altijd;wat wil je ermee doen en wat doe je het meeste?
Surfen?
Bellen?
Smsen?

Hoeveel surf je,bel je en sms je per maand en dan kan je je het één en ander nagaan.Maak niet de fout zoals mij om snel snel wat te nemen en dan in feite het verkeerde hebt genomen ;).

Ik heb mij allesins verlies gedaan want ik ben verplicht om ieder maand 10 euro te betalen maar deed nooit het volledige bedrag op en dat word éénmalig dan overgezet naar de maand nadien en dan ben je je beltegoed die je nog hebt volledig kwijt.

Bij base zero hang je niet vast en doe je op wat je opdoet en je moet bv ook nooit herladen binnen de bv 12 maanden.

Bij mobistar heb ik al gezien bij een herlaadkaart het al 24 maanden is je maar ene keer moet herladen,dus das verdubbeld.[/quote

Wij hebben dus het zelfde mee gemaakt.
We waren van de zomer aan de zee in Oostende en op de avond markt stonden ze met een stand van Base. Normaal laat ik me nooit niet vangen door zulke scharletans maar nu hebben ze me dus ook bij mijn p**tje. Wij hadden prepaid van Base en laden gewoonlijk op voor een 30€ (via Base one line) daar kreeg je dan nog 10% gratis bij en 120 bel minuten gratis. Die waren een maand geldig waren ze niet op was je ze kwijt (maar dat waren gratis minuten dus als die ni op zijn so what) het bel te goed was een jaar geldig. Wij hebben ons laten overschrijven naar post paid elke maand 10€ Dus wij betalen elke maand 9,99€ waar er maar 8,26€ van op uw beltegoed komen (de rest is BTW). Dan heb je van Base naar Base zoveel gratis bel te goed en SMS kes. Het bedrag dat ge niet hebt opgebeld gaat mee over naar volgende maand (dat hadden we gevraagd of we dat niet kwijt waren dan) (neen neen, was het antwoordt, zeker niet) neen, natuurlijk niet maar dan de andere volgende maand wel. Wij hebben er dan een GPS toestel bij gekregen omdat we beiden ons lieten overschrijven, maar op die twee jaar is die dan wel dubbel en dit terug betaald he!!! Ik vraag mijn eigen af of daar eigenlijk niets tegen te doen is want in het contract vind ik daar niets van terug, ik vind dit wan praktijken! Nancy
devilkin
Administrator
Administrator
Provider
Te Koop forum

Beetje late reply, nee? Topic is van 2007 ...

Bedankt voor de info, maar way to late :p
Gesloten

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”