VDSL upload omhoog of gewoon weer een testje

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ik was aan het VPN-en en plotseling ging alles verdacht veel vlugger. Dus even een speedtest gedaan en wat blijkt:

http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 14445 kbit/s or 1806 kbyte/s
- Upload speed : 1522 kbit/s or 190 kbyte/s
Fri Jun 1 2007 at 02:07:14 UTC+0200

Belgacom heeft dit al eens eerder gedaan met VDSL boost maar ik vroeg mij af of dit nu weer een test is, of blijft het deze keer zo? Ik zou dit veel meer waarderen dan die extra 5GB :wink:
Xi
Pro Member
Pro Member

zal eens een testje doen

heb ook 200K upload, heb het nog al eerder gehad, heeft maar een uurtje geduurt toen.

limiet staat nu ook op 35GB

en op de specs pagina staat nog steeds 400Kbit dus is den echt wel dat er gewoon een foutje is gemaakt bij de configuratie
Siglo
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 1 keer

Hier terug met die miezerige 400, waarschijnlijk tijdelijk hoger door wijziging van config?
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

verdikkeme, ik was bijna blij ...

Utopia ja ... :evil:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ach, ze messen (weet het woord nu niet lol) gewoon met je, ze willen je laten zien dat ze hoger kunnen aanbieden, maar je het gewoon niet gunnen. Overmorgen zal het wel al weg zijn :P
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

"sollen" is het werkwoord dat je zoekt ;)
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Even een disconnect gedaan van de router en we zitten terug op de oude 400 kbit/s :cry:
peewee
Plus Member
Plus Member

blijkbaar zijn er hier toch sommige die niet op de hoogte zijn
ADSL2 is een feit en zal zeker commercieel niet lang op zicht laten wachten?
Testen zijn bezig met VDSL2 dit moet ook zo snel mogelijk komen voor de digitale TV
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 476 keer
Bedankt: 106 keer

peewee schreef:blijkbaar zijn er hier toch sommige die niet op de hoogte zijn
ADSL2 is een feit en zal zeker commercieel niet lang op zicht laten wachten?
Testen zijn bezig met VDSL2 dit moet ook zo snel mogelijk komen voor de digitale TV
Dan zouden ze dat al lang gedaan hebben.

Ik begin serieus m'n twijfels te krijgen rond het ADSL2+ verhaal (had ik al meer dan een jaar ook al overigens, toen EDPnet dat toen ook al beloofde). De uitbereiding ervan (locaties) blijft vrij beperkt, niettegenstaande EDPnet afficheerd dat het voor de korte nabije toekomst is...

De plaatsen waar ADSL2+ dan mogelijk is, gebruikt BGC het voor digitale tv.

Op een Nederlands forum las ik ook al dat in Nederland ADSL2+ niet verder meer uitgerold wordt.
Ondertussen wordt het al een paar jaar aangeboden in buurlanden zoals Frankrijk en Nederland, en is de technologie weeral bijna verouderd om nog te gaan implementeren...

Ik zie de toekomst niet echt rooskleurig in op dat vlak: volgend jaar wil BGC starten met HD tv. 3x raden waar de beschikbare bandbreedte dan naartoe gaat.

Al goed en wel dat ze met VDSL2 willen beginnen komend jaar, maar ik heb er spijtig genoeg niet veel goede hoop op dat dit ten goede komt van de internettende bevolking...

De internet klanten blijven ondertussen maar in de kou staan met die ouwbollige en gedateerde 4 mbit lijntjes...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”