Schedom en Engels...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 216 keer
Provider

Wie kan me vertellen waarom alle correspondentie met schedom eigenlijk in het Engels en het Nederlands gebeurt? Waarom kun je niet ergens gewoon een taal selecteren en dat alle correspondentie in deze taal gebeurt? Waarom staat dat Engels dan nog keer bovenaan de mails? Voor zover ik weet is 99% van Vlaanderen Nederlandstalig. Ik stoor me sowiezo al aan het verengelsen van onze maatschappij...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Omdat schedom zijn services ook in het buitenland aanbiedt. Daarbij, zo leer je ook nog een beetje engels ;)
Waarom ook voor de nederlandstalige klanten, ik weet niet.
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

Stoort me eigenlijk niet. Nu, moest me met Frans afkomen bovenaan de factuur mails, dat zou me eerlijk gezegd eerder storen.

Tussen haakjes, iemand eindelijk al de factuur gekregen van de 60->100GB verbruik? Ik krijg men 32+6€ bedragen maar tot op heden 2 * met het 0.4€ tarief gewerkt, en geen factuur gezien van die extra verbruik ( niet dat ik klaag ;) ), maar het is toch maar vreemd... Straks sluiten ze den boel hier ook nog af zoals bij die andere persoon hier ;)
woutervh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 216 keer
Provider

Arqentus schreef:Stoort me eigenlijk niet. Nu, moest me met Frans afkomen bovenaan de factuur mails, dat zou me eerlijk gezegd eerder storen.
En waarom? Frans is toch onze tweede landstaal?

Nu, het is niet dat ik Engels niet begrijp hé. Ik spreek/schrijf/lees/versta het zeer vloeiend. Maar ik vind het jammer dat de hedendaagse maatschappij echt zo verengelst. Onze eigen taal is ook mooi hoor. 8)
Het is toch niet omdat schedom zijn diensten ook in het buitenland aanbiedt, dat wij onze mails in het Engels moeten krijgen? Moesten hun teksten dan nog omgekeerd zijn, eerst het nederlands en dan het Engels, kzou nog zeggen ja... Nuja, het zal wel aan mij liggen ;-)
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 367 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Arqentus schreef:Tussen haakjes, iemand eindelijk al de factuur gekregen van de 60->100GB verbruik? Ik krijg men 32+6€ bedragen maar tot op heden 2 * met het 0.4€ tarief gewerkt, en geen factuur gezien van die extra verbruik ( niet dat ik klaag ;) ), maar het is toch maar vreemd... Straks sluiten ze den boel hier ook nog af zoals bij die andere persoon hier ;)
Wordt dit niet op jaarbasis gefactureerd ? Stuur er eens een mailtje voor naar support ;-)

/me loves mediumband.
devilkin
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1081 keer
Bedankt: 682 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Jep, al een paar keer aangerekend gekregen, meestal 2 maand later.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

devilkin schreef:Jep, al een paar keer aangerekend gekregen, meestal 2 maand later.
Ahzo tnx dat weten we dan weer :wink: nam altijd al de volle 100 gig, tot twee maand geleden en begon me al af te vragen…..
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”