Ik heb het volgende probleem. Mijn nonkel heeft een compter maar die kan nog niet zo goed overweg met sommige zaken en daarom help ik die soms op afstand.
Ik wou graag eens Radmin gebruiken en daarom heb ik de server op zijn computer geïnstalleerd en de viewer op mijn computer. Op zijn modem/router (Netopia) heb ik de poort 4899 gezet als triggered port, maar als ik van bij mijn thuis wil inloggen op zijn computer dan zegt die unable to connect (of iets in die aard, weet het niet juist meer).
Ik weet dat er nog andere programma's zijn, maar ik wil dit eens graag proberen, dus zijn er mensen die weten hoe ik dat fatsoenlijk kan instellen ?
Ik heb een screenshot bijgevoegd, je kan ook een range of ports nemen, maar dat ging ook niet. Ik heb vroeger eens pcanywhere gebruikt en dat ging wel maar dat was een die in de lijst stond van de modem/router.
Radmin & netopia modem/router
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 13 keer
enkel met dit te activeren zal het niet lukken, hoe weet de router naar waar hij de traffic moet sturen in het netwerk? je zal ergens een ander ding moeten instellen, port forwarding of iets zodat hij weet dat alles die op poort **** toe komt naar het ip van de pc moet gaan, dan pas zal je verbinding kunnen krijgen.
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 116 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik had eerst static ip moeten aanklikken zodat die wist van welk ip het kwam (mijn fout)NickG schreef:Wat jij nodig hebt is NAT. Forward daar de nodige poort(en) naar het internet ip address van je nonkels computer!