Nederland : overschakelen van ISP's gemakkelijker

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
henke54
Pro Member
Pro Member

nternetgebruikers moeten na de zomer probleemloos kunnen overstappen naar een andere isp, anders volgen maatregelen vanuit Den Haag. Het ultimatum richting providers is vandaag door staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk uitgesproken.
http://tweakers.net/nieuws/47324/Staats ... iders.html
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Heemskerk noemt het onaanvaardbaar dat gebruikers die van isp willen veranderen soms dagenlang geen internet kunnen gebruiken:
Hier moogt ge gerust over weken spreken :P
FWD naar Peter Van Velthoven (Morgen van 18-19u kunt ge het zelf via de chat vragen.)

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

En nu gaat zoals bij elk positief internet-gericht bericht uit het Nederlandse de mensen hier zich afvragen waarom dat in België niet kan.

Om al die berichten voor te zijn al maar direct het antwoord : Omdat dit België is!

Logische redenen zijn er niet :roll:
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 13 keer

Ik heb anders nog niet veel klachten gezien van mensen die overschakelen van provider.
In Nederland zit men veel langer dan hier zonder internet. Dit vooral door het monopolie van KPN. Geloof me, ik spreek uit ervaring!

Hoeveel mensen schakelen hier niet over van provider en moeten gewoon hun gebruikersnaam en wachtwoord veranderen.
Coop
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Hier in Vlaanderen op de kabel zou het ook wat rapper mogen, ik heb jaren gewacht om van teleklet weg te kunnen, ben dan maar naar dommel gegaan en nog steeds heel content :-D
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”