Hi,
Paar jaartjes terug kocht ik Half-Life Generation en heb ik een hele tijd Counter-Strike gespeeld. Met de komst van versie 1.6 en steam ben ik afgehaakt. Dit weekend speelde ik voor het eerst sinds lang nog eens counter-strike op de xbox en zo kreeg ik er terug zin in, maar de xbox controller ligt me voor shooters niet zo goed in de hand.
Iemand enig idee of je versie 1.5. momenteel nog in LAN met bots draaiende kunt krijgen? Ik weet nog dat je indertijd behoorlijk wat patches moest installeren eer je aan het spelen was.
Grtz,
Joris
Counter-Strike 1.5
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
- Bedankt: 24 keer
PODBOT werkt idd nog op 1.5 maar beiden worden niet meer onderhouden/zijn verouderd.
Ik weet niet waarom je niet Steam wilt gebruiken?Het is lang zo slecht niet als het bij de launch was, ik was vroeger ook van jouw mening maar mijn mening heb ik moeten herzien.
Ik weet niet waarom je niet Steam wilt gebruiken?Het is lang zo slecht niet als het bij de launch was, ik was vroeger ook van jouw mening maar mijn mening heb ik moeten herzien.
-
- Member
Kun je op dit moment nog kostenloos updaten als je begint van dat Half-Life Generation pack?DaNi0 schreef:PODBOT werkt idd nog op 1.5 maar beiden worden niet meer onderhouden/zijn verouderd.