Counter-Strike 1.5

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
osieke
Member
Member

Bericht

Hi,

Paar jaartjes terug kocht ik Half-Life Generation en heb ik een hele tijd Counter-Strike gespeeld. Met de komst van versie 1.6 en steam ben ik afgehaakt. Dit weekend speelde ik voor het eerst sinds lang nog eens counter-strike op de xbox en zo kreeg ik er terug zin in, maar de xbox controller ligt me voor shooters niet zo goed in de hand.

Iemand enig idee of je versie 1.5. momenteel nog in LAN met bots draaiende kunt krijgen? Ik weet nog dat je indertijd behoorlijk wat patches moest installeren eer je aan het spelen was.

Grtz,
Joris
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 40 keer

Bericht

Als ik mij niet vergis kan je der met PODBOT wel bots op draaien, maar ihmo is het een slechte AI, cs 1.5 is bijna helemaal uitgefaseerd
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

Bericht

We zitten al aan 1.6, en podbots werken idd nog steeds.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
Bedankt: 24 keer
Te Koop forum

Bericht

PODBOT werkt idd nog op 1.5 maar beiden worden niet meer onderhouden/zijn verouderd.
Ik weet niet waarom je niet Steam wilt gebruiken?Het is lang zo slecht niet als het bij de launch was, ik was vroeger ook van jouw mening maar mijn mening heb ik moeten herzien.
osieke
Member
Member

Bericht

DaNi0 schreef:PODBOT werkt idd nog op 1.5 maar beiden worden niet meer onderhouden/zijn verouderd.
Ik weet niet waarom je niet Steam wilt gebruiken?Het is lang zo slecht niet als het bij de launch was, ik was vroeger ook van jouw mening maar mijn mening heb ik moeten herzien.
Kun je op dit moment nog kostenloos updaten als je begint van dat Half-Life Generation pack?
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
Bedankt: 24 keer
Te Koop forum

Bericht

Als je nog een originele key hebt voor het Generation pack werkt dat zonder problemen met Steam.