Hallo,
Ik heb *ooit* eens *ergens* (erg) een combistekker gezien met een gewone 5-pin phone plug en een ingebouwde RJ-11 in *1* inbouwdoos. Ik kan dood omvallen, maar dit vind ik nergens meer.
Tweede mogelijkheid : een rj45-rj11 stekker die ik in een Niko PR20 moet kunnen inbouwen, maar ook daar vind ik niets meer van terug, enkel 2xRJ45 wat principieel wel bruikbaar is, mar ik wil een iets elegantere oplossing.
Iemand een idee ? Ander merk misschien ? Legrand of vergelijkbaar, want ik zoek me al een paar dagen suf hierop. Ah, en ja, ik weet ook wel dat ik een rj11 stekker in een rj45 plug kan duwen, maar *die* mogelijkheid wil nu juist vermijden.
Niko Pr20 mogelijkheden voor RJ-11 EN RJ-45 ?
beide zijn nog te vinden in de handel
ik plaats ze nog regelmatig
niko gaat wel pr20 materiaal vervangen door opvolger die voorgesteld wordt op batibouw
pr20 zal nog 2 jaar verkrijgbaar zijn in de handel
dit is wat je zoekt
12-690-30 Pr20 inb stopk.RTT+RJ11

02-399-11 Outlet RJ11 UTP cat5 (ook verkrijgbaar als rj45)

07-652-11 Sokkel vr schroefb.+RJ11

ik hoop dat afbeeldingen en productnummers je verder helpen
ik plaats ze nog regelmatig
niko gaat wel pr20 materiaal vervangen door opvolger die voorgesteld wordt op batibouw
pr20 zal nog 2 jaar verkrijgbaar zijn in de handel
dit is wat je zoekt
12-690-30 Pr20 inb stopk.RTT+RJ11

02-399-11 Outlet RJ11 UTP cat5 (ook verkrijgbaar als rj45)

07-652-11 Sokkel vr schroefb.+RJ11

ik hoop dat afbeeldingen en productnummers je verder helpen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 47 keer
Hoi,
Inmiddels was ik naar de electrozaak gegaan waar ik 10 jaar geleden mijn bouwmateriaal ook heb gehaald, en die vertelde me precies hetzelfde als jij nu. Maar hoe dan ook dank ik je voor het opzoeken van de info.
Grappig blijkt mijn vader nog 4 van die 652-11's te hebben liggen : ooit gekocht, en dan toch maar draadloos gewerkt. Terwijl ik net het tegenovergestelde ga doen (verdere uitbouw Gigabit netwerk)
Inmiddels was ik naar de electrozaak gegaan waar ik 10 jaar geleden mijn bouwmateriaal ook heb gehaald, en die vertelde me precies hetzelfde als jij nu. Maar hoe dan ook dank ik je voor het opzoeken van de info.
Grappig blijkt mijn vader nog 4 van die 652-11's te hebben liggen : ooit gekocht, en dan toch maar draadloos gewerkt. Terwijl ik net het tegenovergestelde ga doen (verdere uitbouw Gigabit netwerk)