Bestel vandaag nog uw ADSL Max-abonnement online.
OPGELET: Vergeet niet om uw Test-Aankoop ledennummer te vermelden tijdens uw bestelling.
Heeft u reeds een ADSL Max6 Dyn abonnement? Bestel ook online en duidt aan dat u reeds uw verbinding bij EDPnet heeft: 'Test-Aankoop & EDPnet (upgrade/downgrade)'. Op die manier wordt alles correct geregistreerd.
er is ook een peter/meteractie:
hierbij moet je mails naar uw vrienden sturen die evt. interesse hebben in overschakelen.
Dag ,
Ik stuur je even een mailtje over EDPnet.
Ik ben trouwe adsl-abonnee bij EDPnet en ik wou je even informeren over hun adsl-abonnement. Dat is maximaal internet voor maar €29,95(26,95 EURO TA) incl. BTW per maand.
Het ADSL Max-abonnement is het snelste adsl-abonnement aan een héél voordelige prijs in België. Daarbij krijg je 20 GB adsl-trafiek per maand, en die telt 's nachts slechts voor de helft mee. Extra trafiek kost je slechts €0,25 incl. BTW per GB (goedkoopste tarief in België).
Bovendien zijn de algemene voorwaarden van EDPnet goedgekeurd door Test-Aankoop.
Overtuigd? Maak mij dan jouw meter of peter! Wordt ook EDPnet-klant vóór 14/02/2007 en bestel via deze link
http://www.edpnet.be/default.aspx?Partn ... C=nl&CC=be
vermeld ook uw test-aankoopnummer in de bestelling (indien je 1 hebt).
Tot binnenkort!
P.S. Ik werk niet bij edpnet/noch test-aankoop
 (ben ook geen reseller-!)
 (ben ook geen reseller-!) 

(= Vl. overheid). Zou dat ook geaccepteerd worden?
  (= Vl. overheid). Zou dat ook geaccepteerd worden?

Is hetgeen wat mensen vroeger tegenhield om van telefoonprovider over te stappen tot op de dag dat de nummers konden geporteerd worden ....
  Is hetgeen wat mensen vroeger tegenhield om van telefoonprovider over te stappen tot op de dag dat de nummers konden geporteerd worden ....

dus zo gemakkelijk zal het ook wel niet zijn
 dus zo gemakkelijk zal het ook wel niet zijn 

Maar 't is idd een beetje jammer dat ge de keuze niet hebt. Maar dat zal om zichzelf te beschermen zijn (beter dat dan geen EDPnet)
 Maar 't is idd een beetje jammer dat ge de keuze niet hebt. Maar dat zal om zichzelf te beschermen zijn (beter dat dan geen EDPnet)