VDSL komt eraan in mijn buurt.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
Bedankt: 268 keer

Vandaag heb ik gemerkt dat ze naast de bestaande kast niet ver van bij mij thuis (er is nog een kast dichter bij mij thuis) een VDSL ROP aan het zetten zijn. De vogelvlucht afstand tot bij mij thuis is ongeveer 400 à 500 meter en als ik een gok doe qua leidingen en langs het dichtere kastje ga is het zo'n 800m.

Op de website van Belgacom staat gewoon "VDSL is niet beschikbaar". Maar ik had graag geweten hoelang het nog zal duren eer ik het wel kan hebben (ik ga denk ik eens bellen naar Belgacom) en of die afstand van ongeveer 800m niet teveel is.

Volgens wat info op het net zou je iets van een 25 Mbps moeten kunnen halen met een afstand van 1000 meter (ze zeggen niets over symmetrisch of niet). Geen probleem dus denk ik.

Andere vraag: Werkt het download trukje ook bij VDSL?
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

Die kasten staan hier al een half jaar in de straat :P En nog altijd geen vdsl.
Kemblin
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 2 keer

hier kan je wel vdsl krijgen, maar wil ik het ?

nee
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

hier bij mij in de straat (tienen) heb ik ook gemerkt dat naast bestaande 'kastjes' er nieuwere zijn bijgezet. Hoe kun je weten of het van Belgacom of Telenet is? op sommige plakt wel een sticker van Telenet en of BTV (keuringsorgaan?)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”