Scarlet koopt adsl-provider Signpost

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gesloten
esben
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Het telecombedrijf Scarlet neemt de Antwerpse internetaanbieder Signpost over voor een niet genoemd bedrag. Signpost biedt breedbandinternet via de telefoonlijn (adsl) aan onder het merk ,,FullADSL''. Voor die dienst telt Signpost ongeveer 17.000 klanten. Het bedrijf staat vooral sterk in de academische wereld. Scarlet zal de adsl-activiteit van Signpost onderbrengen in het dochterbedrijf Full Telecom nv. Signpost is ook actief in de distributie van educatieve hardware en software. Die activiteit wordt niet overgenomen, maar wordt voortgezet in een aparte vennootschap, Signpost België bvba. Scarlet zegt dat de overname zijn ambitie aantoont om te groeien op de Belgische breedbandmarkt. De Nederlands-Belgische telecomgroep, die het in 2006 financieel moeilijk had, telt ongeveer 350.000 klanten, waarvan de helft voor breedbanddiensten.

Is dit slechts nieuws voor de Fulladsl klanten (zoals ik) onder ons???

Esben
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 46 keer

esben
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Tiens,
ik lees da in de krant en ik denk, "ah ik kijk eens op userbase"
ik zie da het er ni opstaat en dus post ik het, en nu staat het er toch op, ik wordt een beetje blind :P
Gesloten

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”