Test
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1080 keer
- Bedankt: 681 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Verkiezingen, verkiezingen...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
zijt uw gitaar aan het stemmen?devilkin schreef:Verkiezingen, verkiezingen...

- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1080 keer
- Bedankt: 681 keer
- Recent bedankt: 8 keer
Japhollebollegijs schreef:zijt uw gitaar aan het stemmen?devilkin schreef:Verkiezingen, verkiezingen...

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
- Bedankt: 780 keer
Als de afbeeldingen klein genoeg zijn toont ie de ge-attachede afbeeldingen inline (da's wat ge daar ziet gebeuren).kUmbro schreef:maar als ik hem quote zie ik die tags nietmeon schreef:Omdat het geen signature is
(kan het dat ge daarnet ipv mij gequote, ge-edit hebt, of doet mijn pc raar)
En ja, idd, juist per ongeluk edit gedaan ipv quote

Oepsie van ne superuser

Waarom? Als drie bars naast elkaar niet op iemand zijn scherm kan omdat het scherm niet breed is, dan worden ze toch automatisch onder elkaar geplaatst. En op deze manier wordt er verticaal plaats uitgespaard: moeten de meeste mensen niet te ver scrollen om aan de volgende post te geraken. Dat doe ik ook niet al te graag.meon schreef:Zet eens lieve enterkes na uw signature-blokjes?
- meon
- Administrator
Omdat er geen spaties tussen staan wordt dat NIET afgebroken naar de volgende regel. Ik moet zelfs op m'n 1680px breed scherm in berichten waar gij geantwoord hebt opzij scrollen...Drewvt schreef:Waarom? Als drie bars naast elkaar niet op iemand zijn scherm kan omdat het scherm niet breed is, dan worden ze toch automatisch onder elkaar geplaatst. En op deze manier wordt er verticaal plaats uitgespaard: moeten de meeste mensen niet te ver scrollen om aan de volgende post te geraken. Dat doe ik ook niet al te graag.meon schreef:Zet eens lieve enterkes na uw signature-blokjes?
(en ja, ik gebruik de meest gebruikte browser ter wereld).
Ah, ik geef toe dat ik het alleen getest heb op Firefox (de beste browser ter wereldmeon schreef:Omdat er geen spaties tussen staan wordt dat NIET afgebroken naar de volgende regel. Ik moet zelfs op m'n 1680px breed scherm in berichten waar gij geantwoord hebt opzij scrollen...Drewvt schreef:Waarom? Als drie bars naast elkaar niet op iemand zijn scherm kan omdat het scherm niet breed is, dan worden ze toch automatisch onder elkaar geplaatst. En op deze manier wordt er verticaal plaats uitgespaard: moeten de meeste mensen niet te ver scrollen om aan de volgende post te geraken. Dat doe ik ook niet al te graag.meon schreef:Zet eens lieve enterkes na uw signature-blokjes?
(en ja, ik gebruik de meest gebruikte browser ter wereld).

-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 3 keer
meon schreef:Ik moet zelfs op m'n 1680px breed scherm in berichten waar gij geantwoord hebt opzij scrollen...

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 10 keer
Bij mij met een mooi rood "x"-jeDrewvt schreef:Ah, ik geef toe dat ik het alleen getest heb op Firefox (de beste browser ter wereld) Maar het is ondertussen al opgelost met een gif.

If you can't beat them, confuse them.
- meon
- Administrator
Ik heb wel altijd m'n favo's opzij open staankUmbro schreef:meon schreef:Ik moet zelfs op m'n 1680px breed scherm in berichten waar gij geantwoord hebt opzij scrollen...mijn scherm is 1280px breed en het pastte net (met Opera, de snelste browser ter wereld
)