Hallo,
Ik beschik over een windows .net server met externe usb modem. Ik heb daar winroute op staan om mijn internet connectie te verdelen, maar ook de standaard internet connection sharing staat aan. Wanneer ik nu 1 van beide uitschakel kan ik wel nog aan mijn lokale server, maar niet meer op internet. Dit lijkt mij erg onlogisch, volgens mij zou 1 van beide moeten volstaan...
Weird netwerk
- The Oddity
- Elite Poster
- Contacteer:
Is inderdaad niet logisch, maar het kan zijn dat Winroute gebruik maakt van de ICS binnen de windows.net server, ik weet het niet, heb persoonlijk geen ervaring met Winroute. Ik denk dat er ergens een link zal zijn, ze zullen shared rescources ofzo gebruiken waardoor je als je eentje disabled ook de andere disabled.
Indien je eens een ander ICS-proggie wilt proberen kan ik AnalogX Proxy aanraden voor ADSL met een usb modem: www.analogx.com
werkt vrij goed over adsl, vrij stabiel zeker voor enkel surfen. pop3mailen kan voor sommige zaken problemen geven.
Indien je eens een ander ICS-proggie wilt proberen kan ik AnalogX Proxy aanraden voor ADSL met een usb modem: www.analogx.com
werkt vrij goed over adsl, vrij stabiel zeker voor enkel surfen. pop3mailen kan voor sommige zaken problemen geven.
I love it when a plan comes together!