Als ik een filmpje met WMP afspeel dan krijg ik regelmatig een zwart scherm (volledig beeld) voor 1 seconde en dan is dat weg, het geluid blijft dan doorspelen terwijl dat zwart beeld komt en als dat zwart weg is kan ik ook gewoon doorkijken, maar het is heel vervelend om zo naar een filmpje te kijken. Ik heb WMP al geupdate naar de laatste versie want ik dacht dat het dan misschien weg ging zijn wat dus niet is. Het maakt niet uit of ik een filmpje bekijk in een browservenster of gewoon met de WMP speler.
Ik had ook al gedacht dat het te maken heeft met de clone mode van nvidia, hier staat clone mode op en full screen op het 2de scherm (tv), dus dacht ik dat het hier iets mee had te maken, alhoewel ik dit niet heb met andere spelers.
Wie kent dit probleem of heeft hier een oplossing voor ?
Windows Media Player zwart beeld
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Mediaplayer classic of VLC gebruiken.AnD schreef:alhoewel ik dit niet heb met andere spelers.
Ge moet anders is proberen om is op stop te duwen en dan terug op play.
Meestal gaat het dan wel goed, heb da namelijk ook voor, al blijft het wel allemaal syncroon bij mij.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 431 keer
- Bedankt: 116 keer
- Recent bedankt: 1 keer
OkRobbe schreef:Mediaplayer classic of VLC gebruiken.AnD schreef:alhoewel ik dit niet heb met andere spelers.
Ge moet anders is proberen om is op stop te duwen en dan terug op play.
Meestal gaat het dan wel goed, heb da namelijk ook voor, al blijft het wel allemaal syncroon bij mij.