Bij mijn alcatel speedtouch home isdn ethernet blijft het lampje van Line Sync flikkeren en ik kan dus geen verbinding maken.
De lijn zou in orde moeten want bij de lijntest door skynet werd er geen probleem gevonden en mijn alcatel speedtouch usb werkt wel.
Alcatel Speedtouch probleem
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
Aangezien het met een andere modem wel werkt lijkt die speedtouch home me defect.
Blijkbaar is het adsl-gedeelte nog wel goed omdat een test van belgacom wel synchro detecteert maar loopt het verderop in de modem mis.
Blijkbaar is het adsl-gedeelte nog wel goed omdat een test van belgacom wel synchro detecteert maar loopt het verderop in de modem mis.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
De software op je pc kan hier niets mee te maken hebben want zo'n modem werkt ook zonder pc.
Als je niet in de modem hebt zitten 'knoeien' (firmware veranderen of zo) kan daarmee ook niet veel gebeuren tenzij defect gaan.
Achteraan die modem zit volgens mij een reset-knop die je moet indrukken met een balpen, dat zou je nog kunnen proberen, anders wordt het een nieuwe modem vrees ik.
Als je niet in de modem hebt zitten 'knoeien' (firmware veranderen of zo) kan daarmee ook niet veel gebeuren tenzij defect gaan.
Achteraan die modem zit volgens mij een reset-knop die je moet indrukken met een balpen, dat zou je nog kunnen proberen, anders wordt het een nieuwe modem vrees ik.