Nieuwe Symantec Suite (bèta) beschikbaar voor testers

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Mailtje gekregen hierover:

Dear Norton 360 Beta Pre-Registrant,

Thank you for choosing Symantec. You indicated on our Web site that you would be interested in being a beta tester for our new Norton 360 security service when it became available. This email is to inform you that the public beta version is now available for download. Please click here to begin using this premium, all-in-one security service that is designed to provide comprehensive, automated protection for your PC, your data, and your privacy.

Please note you will need to be using Windows XP and Internet Explorer version 6.0 or higher in order to get the benefits from Norton 360.

Norton 360 provides you with comprehensive protection in one highly automated service:

* PC Security defends your PC against a broad range of threats – Norton 360 utilizes Symantec’s leading security technologies to intercept a range of online threats.

* Transaction Security safeguards you against online identity theft – New innovative technologies detect and prevent online fraud and phishing attacks to help protect your online identity.

* Backup and Restore protects your important files from loss – Automated backup and recovery features help make sure that your important photos, files, and music are safe and secure so you can share and enjoy them and not worry about them being lost.

* PC tuneup keeps your PC tuned for peak performance – Integrated maintenance and optimization tools keep your computer running at its best.

* Intuitive User Interface provides a hassle-free user experience – The easy-to-understand user interface helps provide you with peace-of-mind by clearly indicating what activities are safe and how Norton 360 is providing continuous protection.

Thanks again for your interest in being a beta tester for Norton 360. We look forward to hearing your feedback!

Sincerely,

The Norton 360 Team

ZDNET.be meldde dit gisteren ook al:

Totaaloplossing van Symantec uit te proberen
Meer dan Norton Internet Security
Talkback
Jamie Biesemans
22 november 2006
Bron: ZDNet

Het grote publiek kan aan de slag met een bèta van Norton 360, een alles-in-één-securityoplossing van Symantec. Het bedrijf biedt met het pakket antwoord op de gelijkaardige aanbiedingen van Microsoft en McAfee. De definitieve versie van Norton 360 moet tegen maart in de winkels liggen.

Net zoals OneCare van Microsoft en McAfees 'Falcon'-producten moet Norton 360 een totaaloplossing bieden voor alle beveiligingsbeslommeringen. Het pakket is tegelijkertijd een update en een samenraapsel van bekende Symantec-producten, aangevuld met enkele nieuwe functies. Zo is er een virusscanner aanwezig, evenals een firewall en een back-upprogramma. Ook zijn er tools voor systeemoptimalisatie en antiphishing-functies.

In bètavorm werkt Norton 360 enkel samen met de 32-bit versie van Windows XP. De definitieve versie zou ook draaien op alle uitvoeringen van Windows Vista. Het uitproberen van de bèta is gratis, maar niet zonder risico. De releasenotes van de huidige bèta (build 127) maken duidelijk dat de software nog fouten bevat. Het kan ook niet co-existeren met andere Norton-producten, zoals Norton Internet Security of Norton AntiVirus.

flamenca
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

norton .. in beta , enkel voor sadisten denk ik :)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

flamenca schreef:Totaaloplossing van Symantec uit te proberen
Meer dan Norton Internet Security
Talkback
Jamie Biesemans
22 november 2006
Bron: ZDNet
Dat had ik daar ook gelezen, blijf voorlopig bij de huidige versie welke ik in gebruik heb.
Versie 2006 welke geleverd is via Belgacom. -> Norton 2006
Werkt perfect hier, wacht met ongeduld op hun versie 2007.
(automatisch, daar ik gebruiker ben van ADSL Multi)

Wat betreft Norton 360 Beta, zie ik later wel, maar dat zal dan wel tegen betaling zijn vrees ik.

'k Volg zeker deze thread, qua bevindingen van "flamenca"
Afbeelding
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Draait nu al 2-tal dagen op Laptop....

Same as ever met Symantec... je kan al weer een kop koffie (thee in mijn geval) gaan drinken voor ie helemaal opgestart is...

Backup is mooie functie, gaat vrij vlug én je kan online opslaan op de ruimte die Symantec je cadeau doet.

PC optimizer is leuk, maar eigenlijk hetzelfde als wat Windows native al aan boord heeft (defrag, etc).

Enige downside is en blijft snelheid... als hij een actie aan het doen is, zelfs in de achtergrond vertraagt alles, zelfs surfen. Ik heb nu niet dé snelste laptop (Asus A6U met 1 Gb RAM), maar het stoort toch.

Trial is voor 14d...

En daarna is het weer lang leve AVG!!!

flamenca
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Misschien dan overschakelen op de OneCare beta ;)
En dan Total Protection van McAfee
En dan ... :)
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

flamenca schreef:Draait nu al 2-tal dagen op Laptop....

Same as ever met Symantec... je kan al weer een kop koffie (thee in mijn geval) gaan drinken voor ie helemaal opgestart is...

Backup is mooie functie, gaat vrij vlug én je kan online opslaan op de ruimte die Symantec je cadeau doet.

PC optimizer is leuk, maar eigenlijk hetzelfde als wat Windows native al aan boord heeft (defrag, etc).

Enige downside is en blijft snelheid... als hij een actie aan het doen is, zelfs in de achtergrond vertraagt alles, zelfs surfen. Ik heb nu niet dé snelste laptop (Asus A6U met 1 Gb RAM), maar het stoort toch.

Trial is voor 14d...

En daarna is het weer lang leve AVG!!!

flamenca
Dan is het nog maar te hopen dat je de originele snelheid terugkrijgt nadat het programma verwijderd is..
flamenca
Pro Member
Pro Member
Contacteer:

Een paar screenshots van de suite:

flamenca
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”