verbindingsprobleem help

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
battousai1412
Starter
Starter

beste ik heb bij belgacom belgacom tv gevraagd en kreeg er die draadloze moden bij .is helemaal geinstalleerd voor internet gebruik.ik gebruik draadloze modem met een ethernetkabel verbinding (lan) dus
erna heb ik men playstation 2 ge configureerd en instelllingen opgeslagen en bij de verbindingstest kreeg ik alle bollekes groen op de station zelf kon ik niks doen maar bij de spellen zelf kon ik dan online alle in stellen en dan nnar de servers gaan maar dan kwamer bvb op bij burnout revenge poot ...... blokkert de uitgang of zoiets .nuja kep men fire wall uitgezet en gaat nog niet nu maar nu heb ik metel gear solid 3 subsistence gekocht en nu krijg ik dit THE SELECTED ISP SETTINGS EMPLOY AN INCOMPATIBLE DEVICE AND CONNOT BE USED .ik heb gewoon een ethernet kabel verbonden met men modem naar ps2 wa moek ik nu doen
hopelijk kan iemand me helpen alvast bedankt
battousai1412
Starter
Starter

warom helpt er me nu niemand
is er iemand die me kan helpen met men probleem
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik ken niks van PS2 of de belgacomtv-router, maar afgaande op de melding zou ik zeggen dan uPNP niet is ingeschakeld in de router. Of je moet manueel poorten gaan forwarden naar je PS2, of ... dunno.
battousai1412
Starter
Starter

ok en hoe moet je dit dan doen
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”