updates ??? nieuws ???

Vragen, opmerkingen, klachten over een provider die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
steve_jaspers
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

hey, ik ben nu reeds een jaar klant van evonet en ben heel tevreden over de probider op zich, maar de rest laat ferm te wensen over vind ik persoonlijk ... geen informatieve site, geen klantenzone, geen deftige info over de producten, geen vooruitzichten .. sneleheidsverhogingen ofzo mss ...

zelfs geen info over newsserver (pagina wordt al een jaar aan gewerkt ofwa ??? :roll: ...)

iemand enig idee hoe dat komt en of er ergens anders wel actief aan een evonet portal gewerkt wordt ? of een site waar ik wat info kan vinden ?

alvast bedankt !!!
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

idd, het lijkt of ze daar aan een zeer lange slaap bezeig zijn. Ook ik als Evonet klant ben hier dus zeer benieuwd naar. Hoe lossen jullie het probleem van de nieuwsserver op? Kent iemand een goed gratis, want ik betaal al aan Evonet, alternatief waar je ook kan posten.

Jammer dat ik mijn contractdatum niet beter in 't oog gehouden heb, want zit nu terug vast voor een jaar.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 245 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

De nieuwsserver werkt toch redelijk op dit moment ?

Wat zijn de problemen nog die jullie ondervinden ?

Anders eens posten in evonet.be.news.general daar antwoord regelmatig iemand van het admin team.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

idd dat dacht ik onlangs dus ook, want na lang geleden nog eens geprobeerd te hebben vulde ik de news account in en tot mijn verbazing en ook euforie begon hij de groepen in te lezen. Helaas kwam geen enkel bericht in een be.* groep terecht, enkel na meer dan een kwartier in de be.tests groep. En als replay kreeg ik antwoord van spaanse operator. Ook kreeg ik regelmatig melding dat ik een username en password moet ingeven
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
Bedankt: 245 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

bartman schreef:idd dat dacht ik onlangs dus ook, want na lang geleden nog eens geprobeerd te hebben vulde ik de news account in en tot mijn verbazing en ook euforie begon hij de groepen in te lezen. Helaas kwam geen enkel bericht in een be.* groep terecht, enkel na meer dan een kwartier in de be.tests groep. En als replay kreeg ik antwoord van spaanse operator. Ook kreeg ik regelmatig melding dat ik een username en password moet ingeven
news.evonet.be moet je je user / pass van je mail ingeven, zonder pass ga je idd niet veel krijgen.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”