Perfect verhuiz

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
THE NAVIGATER
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jun 2004, 11:59
Locatie: Lanaken

Hoi op het erste moet ik zeggen mijn nederlands is niet zo goed maar ik doe mijn best om te shrijven :oops:

Ik heb ob 28. augustus en verhuis gemeld bij BGC in en niuwe Regio van 012 naar 011 en ze hebben mij ook onmidelik mijn niuwe nummer gegeven, maar blijkbaar was in mijn niuw huis nog geen bedraading vorzien van telephone van de straat nar het huis dus ook nog davoor extra en anvraag gedann bij BGC. Op de zelfde dag ook bij EDP gebeld met de vermelding van verhuis en en niuwe nummer.

Gisteren 21.09 was de dag dat de medewerkers van BGC de straat open doen om de bekabeling van de straat naar het huis de doen. Binnen hebben se ook noch bekabeling gedann met full rate splitter etc.

Gisteren aven naar huis telefon getest het werkt hurra :-D
Modem angesloten het werkt hurra :-D

Dus bedankt an BGC en EDP voor het perfekte afwerken van het verhuiz

Dus er zijn ook positive dingen bij BGC waar ik personlik niet van uit ging dat het toch zonder problemen zou lukken

Greetings Navi
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Ik snap dat het een beetje moeilijk is om te bepalen in welk subforum dit thuis hoort, aangezien het om 2 spelers gaat, dus ik sluit deze en verwijs naar een identieke thread in het EDPnet-subforum waar al op gereageerd is:

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... highlight=
Gesloten

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”