PRISM 802.11g Wireles Adapter (3890) : driver updates???

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
Maarten B69
Starter
Starter

Hi,

ik heb vandaag draadloos internet geinstalleerd gekregen... en het werkt niet. Ik heb een Medion MD 40100 met bovenvermelde WIFi kaart. Het aparaat 'werkt correct', maar vindt geen draadloos netwerk. De installateur liet uitschijnen dat met een simpele driverupdate alles opgelost zou zijn, alleen ik vind er geen (website medion & via google op allerlei sites (oa. driverguides). Ik heb enkel op een Duits forum iets gevonden van iemand die met een driver van en andere firma zijn probleem opgelost heeft, maar niet vermeldt welke (en de topic is afgesloten).
Iemand die dit ook meegemaakt heeft en/of een oplossing weet?
Alvast bedankt!

Maarten

PS; sorry als dit een repost is, ik heb de zoekfunctie gebruikt en niets gevonden over dit probleem
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 22 keer

zoals meon al zij:
1.www.medion.com
2.benelux
3.belgië
4.nederlands
5.service en ondersteuning
6.stuurprogrammas en updates
7.serienummer invullen bij het eerste/vanachter op uw pc vind je een grote sticker daar vind je de code
8.neem de netwerkkaart
9.download
Maarten B69
Starter
Starter

Hi,
bedankt voor de snelle antwoorden, maar het werkt helaas nog niet. Ik heb het gedownload en de utility.exe file gerund. Ik krijg dan even een glimp van de install wizard maar die verdwijnt zeer snel en mijn software blijft de oude versie (2.1.5.0) ipv de nieuwe 2.1.14.2 ... enige suggesties?

thanks,

Maarten
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 582 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

uninstall eerst je bestaande drivers,verwijder de wlan-kaart uit apparaatbeheer, herstart, windows vind je wlan-kaart, negeer (geen soft installeren), run setup die je net download.
Maarten B69
Starter
Starter

Het werkt! Bedankt voor de hulp...

Maarten
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”