Hallo, ik ben nieuw op dit forum, zodat ik eigenlijk niet juist weet waar mijn boodschap thuishoort. ik ben nog in ht bezit van een oud "computertje" nl een XT met harde schijf van 30 MB !!! (wat toen veel was) er zijn ook twee drives aanwezig, één voor de toenmalige floppy's en één voor discettes. het scherm is monochroom amber en er is ook nog een bijhorende 9-pinsprinter.
Ik kan het over mijn hart niet krijgen dit naar het containerpark te dragen en dacht dat er misschien wel een of andere verzamelaar of knutselfreak zou kunnen belangstelling voor hebben. Het geheel kan gratis worden afgehaald.
oud PC'tje
Of wend je hier, in je omgeving!marlu schreef:Hallo, ik ben nieuw op dit forum, zodat ik eigenlijk niet juist weet waar mijn boodschap thuishoort. ik ben nog in ht bezit van een oud "computertje" nl een XT met harde schijf van 30 MB !!! (wat toen veel was) er zijn ook twee drives aanwezig, één voor de toenmalige floppy's en één voor discettes. het scherm is monochroom amber en er is ook nog een bijhorende 9-pinsprinter.
Ik kan het over mijn hart niet krijgen dit naar het containerpark te dragen en dacht dat er misschien wel een of andere verzamelaar of knutselfreak zou kunnen belangstelling voor hebben. Het geheel kan gratis worden afgehaald.
Grote kuis? Zolder of kelder opgeruimd? Een kringloopcentrum haalt afgedankte, maar nog herbruikbare, goederen gratis bij jou op.