oud PC'tje

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
marlu
Starter
Starter

Hallo, ik ben nieuw op dit forum, zodat ik eigenlijk niet juist weet waar mijn boodschap thuishoort. ik ben nog in ht bezit van een oud "computertje" nl een XT met harde schijf van 30 MB !!! (wat toen veel was) er zijn ook twee drives aanwezig, één voor de toenmalige floppy's en één voor discettes. het scherm is monochroom amber en er is ook nog een bijhorende 9-pinsprinter.
Ik kan het over mijn hart niet krijgen dit naar het containerpark te dragen en dacht dat er misschien wel een of andere verzamelaar of knutselfreak zou kunnen belangstelling voor hebben. Het geheel kan gratis worden afgehaald.
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Hello,

Lijkt me iets voor http://www.gratiz.be/

Mvg,
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

marlu schreef:Hallo, ik ben nieuw op dit forum, zodat ik eigenlijk niet juist weet waar mijn boodschap thuishoort. ik ben nog in ht bezit van een oud "computertje" nl een XT met harde schijf van 30 MB !!! (wat toen veel was) er zijn ook twee drives aanwezig, één voor de toenmalige floppy's en één voor discettes. het scherm is monochroom amber en er is ook nog een bijhorende 9-pinsprinter.
Ik kan het over mijn hart niet krijgen dit naar het containerpark te dragen en dacht dat er misschien wel een of andere verzamelaar of knutselfreak zou kunnen belangstelling voor hebben. Het geheel kan gratis worden afgehaald.
Of wend je hier, in je omgeving!
Grote kuis? Zolder of kelder opgeruimd? Een kringloopcentrum haalt afgedankte, maar nog herbruikbare, goederen gratis bij jou op.
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

is dat nog iets voor de kringloop? das al meer voor het museum :)
Please help, looking for a way to get rich and fast
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 53 keer

idd, de kringloop zal daar nog weinig mee kunnen doen en wss zelfs niet echt geinteresseerd zijn :-)
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 26 keer

Museum van Tervuren is geinteresseerd, maar jah, die zoeken echt ALLES uit de pre-historie hé ;)
Afbeelding
d-fens
Plus Member
Plus Member

marlu schreef:Het geheel kan gratis worden afgehaald.
Nog brandstof betalen voor die oude rommel? Nee bedankt! Het stort op met die handel ...
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”