Daarjuist ben ik een nieuw programma tegen gekomen: AppGet.
Dit programma maakt een lijst van je geinstalleerde programma's en kijkt daarna in een online database of er een nieuwe versie is!
Bekijk het dus als apt-get/emerge/yum/yast/... voor windows, voorlopig alleen nog voor geïnstalleerde programma's.
Het is nog maar een paar dagen uit, dus nog in beta status, maar het werkt al goed vind ik!
Ook is het een programma dat op de user beroep doet, als iemand in de database een nieuwe versie installeerd, komt dat in de database, dus nog niet automatisch.
Te vinden op http://www.appget.nl/
Appget
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Is wel handig, als deze de out of date software ook nog automatisch update (zoals apt-get etc..) zo het helemaal handig zijn.
Laatst gewijzigd door crapiecorn 15 aug 2006, 22:39, in totaal 1 gewijzigd.
Dream on
. Persoonlijk denk ik dat de gemiddelde Windows gebruiker software enkel update bij problemen.

"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Ah, bij mij geeft die bij de meeste aplicaties search blabla with google of een link naar de website. Is een beetje meer abeisintensief dan apt-get/yum upgrade 

Ruik ik daar een eerste probleem? Ik knoei wat met m'n registry, en heel de database is om zeep? Of is het hiertegen beschermd?SeNsEi Ze0n schreef:Ook is het een programma dat op de user beroep doet, als iemand in de database een nieuwe versie installeerd, komt dat in de database, dus nog niet automatisch.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Het komt wel al dicht in de buurtcrapiecorn schreef:Is wel handig, als deze de out of date software ook nog automatisch update (zoals apt-get etc..) zo het helemaal handig zijn.

appget.nl schreef:Toekomstige functionaliteit?
In een later stadium zullen geavanceerdere functies worden toegevoegd, zoals:
direct een lijst met jouw favoriete programma's te kunnen downloaden)
- automatisch downloaden van updates
- favorietenlijst opslaan (om na bijvoorbeeld een herinstallatie van je pc
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]