Hallo
Opnieuw roep ik jullie hulp in en wel voor het volgende probleem:
Ik bezig een router die ook draadloos werkt.
deze werkt steeds zonder problemen, maar de draadloze stick die ik in men computer plug zorgt wel voor enkele problemen, zodat het me niet lukt om conectie te maken met de draadloze router.
de eerste maal dat ik deze stick aangesloten heb verliep alles zonder problemen.ik kon na de standaard procedure onmiddellijk verbinding maken met het internet. maar na het heropstarten van men computer was het niet mogelijk om conectie te maken met de router. ook na het installeren van de buitgeleverde software lukt het niet om verbinding te maken (dit lukte echter wel bij mijn laptop me met dezelfde instellingen)
het gaat hier om een sitecom drwireless network usb adapter
er gebeurt het volgende:
*plug de stick in de computer
*krijg melding dat er nieuwe hardware gevonden is
* klik vervolgens op -install the software automatically, de cd-rom heb ik in de computer geplaatst
*zie volgende melding: please slect the best match for your hardware from the list below
* de eerste keer dat ik de stick instak zal ik in deze lijst d:\drivers\winxp staan (mijn computer draaid dus onder xp
*nu is d:\drivers\xp niet meer zichtbaar in deze lijst ik zie wel andere drivers die me niet kunnen dienen d:\drivers\win98 en \winme\ en \win2000\ hoe komt het dat \winxp niet meer weergegeven word kan hier het probleem liggen?
hopelijk kunnen jullie me helpen met dit probleem
Bedankt
Draadloos Netwerk wordt niet herkend
-
- Plus Member
ah ik heb het zelf al gevonden door het document van de cdrom naar de harde schijf te kopieren 

- D3bian
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 26 keer
Meest gekende fout, lees eerst de manual en dan pas stuff op je PC zetten. Veel fabrikanten hebben dit inmiddels ontdekt en plakken nu stickers op hun apparatuur met de melding EERST SOFTWARE INSTALLERENmemyselfandi schreef:ah ik heb het zelf al gevonden door het document van de cdrom naar de harde schijf te kopieren

Valt het op, ze hebben het EINDELIJK ontdekt na jaren dat de gemiddelde gebruiker denkt dat hij het wel kan aansluiten zonder de handleiding te lezen

-
- Plus Member
even mezelf toch in bescherming nemen hoor the_one. ik heb mijn handleidingen meerdere keren gelezen heb lang gesleuteld om de oplossing te vinden. en het probleem dat ik voorhad was niet een standaard fout ik zal in het kort even uitleggen wat ik moeten doen heb... je zal zien heel ongebruikelijk... (denk ik lol)
cd inleggen
software zoeken om te installeren
xp aanklikken
na 1x xp software geinstalleerd te hebben was die vanzelf! terug verdwenen
daarna opnieuw geprobeerd met de cd rom maar xp werd niet meer weergegeven in het installatiescherm alleen win me, 2000
dus ik heb nadien het xp mapje van de cdrom gekopierd op men schijf en dan handmatig ingesteld en zo leukte het
raar he ... ge ziet ik had toch wel men best gedaan he voor ik jullie hulp inriep
greetz
cd inleggen
software zoeken om te installeren
xp aanklikken
na 1x xp software geinstalleerd te hebben was die vanzelf! terug verdwenen
daarna opnieuw geprobeerd met de cd rom maar xp werd niet meer weergegeven in het installatiescherm alleen win me, 2000
dus ik heb nadien het xp mapje van de cdrom gekopierd op men schijf en dan handmatig ingesteld en zo leukte het
raar he ... ge ziet ik had toch wel men best gedaan he voor ik jullie hulp inriep

greetz