Hallo,
een paar weken terug kreeg ik een vriendelijk meisje aan de telefoon die me vroeg of ik BELGACOM TV GRATIS wou uitproberen voor 3 maanden.
Ik wou dit wel doen.
Hebben die pipo's dat nu toch wel aangerekend zeker en moet ik daar 200 euro voor neertellen.
Na klacht te hebben ingediend, moet IK alles rechtzetten en via een klachtencommunicatie brieven gaan versturen waarom ZIJ een FOUT gemaakt hebben.
Ik heb die BELGACOM TV niet gevraagd en ik betaal er ook niet voor.
En HUN FOUTEN rechtzetten DOE IK NIET.
Dat is nu al het zoveelste event dat ik meemaak met belgacom.
Ik sta aan de rand van overstappen naar totaal andere provider want mijn buik is er echt vol van hoor van hun ONKUNDE.
Ik heb meerdere keren geprobeerd en aan de helpdesk via de telefoon vertelde mij dat IK dat moest oplossen. ER gooide zelfs een van de operatoren de lijn dicht. Zo onbeschoft zijn ze daar.
Belgacom TV gratis uitproberen :-> Toch aangerekend.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 12 keer
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
Dit kan ik eigenlijk maar moeilijk geloven, simpel omdat de laatste maanden een aansluiting bijna altijd gratis is geweest.
Wat wel kan is dat je extra materiaal hebt laten installeren zoals een hele hoop kabel, wireless kaartjes, netwerkkaart in pc laten zetten, dus materiaal of werken die niet standaard (en dus gratis) zijn.
Wat wel kan is dat je extra materiaal hebt laten installeren zoals een hele hoop kabel, wireless kaartjes, netwerkkaart in pc laten zetten, dus materiaal of werken die niet standaard (en dus gratis) zijn.
-
- Pro Member
Nee niets daarvan.Vieten schreef:Dit kan ik eigenlijk maar moeilijk geloven, simpel omdat de laatste maanden een aansluiting bijna altijd gratis is geweest.
Gewoon de decoder en de modem zijn toegekomen met de post.
Alles was GRATIS uit te proberen.
En ze hebben met een 200 euro aangerekend.
-
- Pro Member
nee, is nog maar 6 weken in mijn bezit.Maglor schreef:Te laat opgezegd (ttz, na die 3 maanden)?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
Dan ga je best gewoon eens naar een Belgacom-winkel om alles uit te zoeken, brieven schrijven zou ik ook niet onmiddellijk doen.
De firma die je in het begin heeft opgebeld zal allicht een externe firma zijn, zoals die je soms ook opbellen in opdracht van anderen om bijvoorbeeld je tapijten te laten kuisen of zo.
Het probleem daarmee is dat deze verkopers geld krijgen voor alles wat ze kunnen verkopen dus mogelijk worden daardoor af en toe bepaalde zaken (lees kosten) vrijwillig niet verteld.
ivm dat neerleggen van de telefoon bij de helpdesk : als je daar ook zo praat van pipo's en onkunde en dergelijke kan ik dat wel begrijpen. Onbeschoftheid komt meestal van 2 kanten.
De firma die je in het begin heeft opgebeld zal allicht een externe firma zijn, zoals die je soms ook opbellen in opdracht van anderen om bijvoorbeeld je tapijten te laten kuisen of zo.
Het probleem daarmee is dat deze verkopers geld krijgen voor alles wat ze kunnen verkopen dus mogelijk worden daardoor af en toe bepaalde zaken (lees kosten) vrijwillig niet verteld.
ivm dat neerleggen van de telefoon bij de helpdesk : als je daar ook zo praat van pipo's en onkunde en dergelijke kan ik dat wel begrijpen. Onbeschoftheid komt meestal van 2 kanten.
-
- Pro Member
nee zo'n taal heb ik niet gebruikt,Vieten schreef:Dan ga je best gewoon eens naar een Belgacom-winkel om alles uit te zoeken, brieven schrijven zou ik ook niet onmiddellijk doen.
maar heb wel gezegd dat ze dit nu moeten crediteren en toen ging de lijn dicht.
Is altijd spijtig zo'n vergissingen en zou niet mogen.
Heb onlangs zelf een vergissing op mijn factuur gehad. (adsl 2 keer aangerekend)
Heb toen naar klantendienst gebeld optie ik wens een bedrag op factuur te betwisten.
Je krijgt dan onmiddellijk een brief toegestuurd waar je kan aanduiden wat niet correct is.
Is bij mij via deze manier perfect in orde gekomen.
Heb onlangs zelf een vergissing op mijn factuur gehad. (adsl 2 keer aangerekend)
Heb toen naar klantendienst gebeld optie ik wens een bedrag op factuur te betwisten.
Je krijgt dan onmiddellijk een brief toegestuurd waar je kan aanduiden wat niet correct is.
Is bij mij via deze manier perfect in orde gekomen.