Belgacom TV gratis uitproberen :-> Toch aangerekend.

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Ubremoved_3817
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 12 keer

Hallo,
een paar weken terug kreeg ik een vriendelijk meisje aan de telefoon die me vroeg of ik BELGACOM TV GRATIS wou uitproberen voor 3 maanden.

Ik wou dit wel doen.

Hebben die pipo's dat nu toch wel aangerekend zeker en moet ik daar 200 euro voor neertellen.

Na klacht te hebben ingediend, moet IK alles rechtzetten en via een klachtencommunicatie brieven gaan versturen waarom ZIJ een FOUT gemaakt hebben.
Ik heb die BELGACOM TV niet gevraagd en ik betaal er ook niet voor.

En HUN FOUTEN rechtzetten DOE IK NIET.
Dat is nu al het zoveelste event dat ik meemaak met belgacom.
Ik sta aan de rand van overstappen naar totaal andere provider want mijn buik is er echt vol van hoor van hun ONKUNDE.

Ik heb meerdere keren geprobeerd en aan de helpdesk via de telefoon vertelde mij dat IK dat moest oplossen. ER gooide zelfs een van de operatoren de lijn dicht. Zo onbeschoft zijn ze daar.
Laatst gewijzigd door Ubremoved_3817 07 aug 2006, 14:14, in totaal 1 gewijzigd.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 730
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer

Dit kan ik eigenlijk maar moeilijk geloven, simpel omdat de laatste maanden een aansluiting bijna altijd gratis is geweest.
Wat wel kan is dat je extra materiaal hebt laten installeren zoals een hele hoop kabel, wireless kaartjes, netwerkkaart in pc laten zetten, dus materiaal of werken die niet standaard (en dus gratis) zijn.
Ubremoved_3817
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 12 keer

Vieten schreef:Dit kan ik eigenlijk maar moeilijk geloven, simpel omdat de laatste maanden een aansluiting bijna altijd gratis is geweest.
Wat wel kan is dat je extra materiaal hebt laten installeren zoals een hele hoop kabel, wireless kaartjes, netwerkkaart in pc laten zetten, dus materiaal of werken die niet standaard (en dus gratis) zijn.
Nee niets daarvan.
Gewoon de decoder en de modem zijn toegekomen met de post.
Alles was GRATIS uit te proberen.
En ze hebben met een 200 euro aangerekend.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2050
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Te laat opgezegd (ttz, na die 3 maanden)?
Ubremoved_3817
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 12 keer

Maglor schreef:Te laat opgezegd (ttz, na die 3 maanden)?
nee, is nog maar 6 weken in mijn bezit.
Vieten
Premium Member
Premium Member
Berichten: 730
Lid geworden op: 26 apr 2004, 10:39
Locatie: Neerpelt
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer

Dan ga je best gewoon eens naar een Belgacom-winkel om alles uit te zoeken, brieven schrijven zou ik ook niet onmiddellijk doen.

De firma die je in het begin heeft opgebeld zal allicht een externe firma zijn, zoals die je soms ook opbellen in opdracht van anderen om bijvoorbeeld je tapijten te laten kuisen of zo.
Het probleem daarmee is dat deze verkopers geld krijgen voor alles wat ze kunnen verkopen dus mogelijk worden daardoor af en toe bepaalde zaken (lees kosten) vrijwillig niet verteld.

ivm dat neerleggen van de telefoon bij de helpdesk : als je daar ook zo praat van pipo's en onkunde en dergelijke kan ik dat wel begrijpen. Onbeschoftheid komt meestal van 2 kanten.
Ubremoved_3817
Pro Member
Pro Member
Berichten: 370
Lid geworden op: 14 jun 2006, 19:10
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 12 keer

Vieten schreef:Dan ga je best gewoon eens naar een Belgacom-winkel om alles uit te zoeken, brieven schrijven zou ik ook niet onmiddellijk doen.

De firma die je in het begin heeft opgebeld zal allicht een externe firma zijn, zoals die je soms ook opbellen in opdracht van anderen om bijvoorbeeld je tapijten te laten kuisen of zo.
Het probleem daarmee is dat deze verkopers geld krijgen voor alles wat ze kunnen verkopen dus mogelijk worden daardoor af en toe bepaalde zaken (lees kosten) vrijwillig niet verteld.

ivm dat neerleggen van de telefoon bij de helpdesk : als je daar ook zo praat van pipo's en onkunde en dergelijke kan ik dat wel begrijpen. Onbeschoftheid komt meestal van 2 kanten.
nee zo'n taal heb ik niet gebruikt,
maar heb wel gezegd dat ze dit nu moeten crediteren en toen ging de lijn dicht.
StB
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:29
Locatie: Regio Leuven

Is altijd spijtig zo'n vergissingen en zou niet mogen.
Heb onlangs zelf een vergissing op mijn factuur gehad. (adsl 2 keer aangerekend)

Heb toen naar klantendienst gebeld optie ik wens een bedrag op factuur te betwisten.

Je krijgt dan onmiddellijk een brief toegestuurd waar je kan aanduiden wat niet correct is.

Is bij mij via deze manier perfect in orde gekomen.
S|N
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 10 jul 2006, 22:37

Waarschijnlijk een fout in de administratie waarbij men een promotionele blunder heeft gemaakt.
Gewoon bellen zou ik zeggen en een klacht laten inleiden, niet via de brief werken.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”