want ben van plan een router te gaan halen , dus zouw graag willen weten welke type geen conflicte maakt en toch goed is

ps: dacht mishien een Dlink of welke is bter en playable With steam -Games
groeten
Ga wel voor de wrt54gl (met de L van Linux), de wrt54g is niet veel meer waard sinds ze overgestapt zijn op vmworks.ditCh schreef:D-Link = Crap
Hier werkt een Linksys WRT54G echter pefect met mijn steam ( wel moeten upgraden naar laatste firmware ) !
Alle WRT54G's zijn linux behalve die vanaf V5, dus gewoon op de stikker kijken welke versie je hebt is voldoende ...Siglo schreef:Ga wel voor de wrt54gl (met de L van Linux), de wrt54g is niet veel meer waard sinds ze overgestapt zijn op vmworks.ditCh schreef:D-Link = Crap
Hier werkt een Linksys WRT54G echter pefect met mijn steam ( wel moeten upgraden naar laatste firmware ) !
True ...The_Borg schreef:Laat het nu net zo zijn dat je bijna geen -v5 routers meer vindt.
Idd, de WRT54GL is eigenlijk gewoon de WRT54G v4 van vroeger. Ik koop enkel en alleen die GL versie, aangezien ik met de v5 slechte ervaringen heb (web interface draait vierkant, hij crashed veel vaker, en routing van wan naar lan is relatief traag).ditCh schreef:True ...The_Borg schreef:Laat het nu net zo zijn dat je bijna geen -v5 routers meer vindt.
Moet mijn eerste mening herzien trouwens:
http://www.linksys.com/servlet/Satellit ... torWrapper