Ik bel via VoipBuster naar iemand met Telenet telefonie. Als deze persoon de telefoon opneemt crasht het telefoniesysteem van degene die opgebeld wordt en moet "het bakske" gereset worden.
Iemand die de oorzaak van dit probleem kent?
VOIP naar Telenet telefonie doet systeem crashen
- Ofloo
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 92 keer
Dat is wel normaal eh, als je telenet belt, wat had je anders verwacht !? 
EDIT:
Sorry, kon het niet laten, maar ik zou toch eens naar de garantie kijken, van u bakske. Want dat klinkt niet normaal hoe, in godsnaam kan het nu zo zijn, dat bijvoorbeeld, iemand jouw belt dat u centrale crashed !?

EDIT:
Sorry, kon het niet laten, maar ik zou toch eens naar de garantie kijken, van u bakske. Want dat klinkt niet normaal hoe, in godsnaam kan het nu zo zijn, dat bijvoorbeeld, iemand jouw belt dat u centrale crashed !?
-
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
Wat voor bakske is dat?d-fens schreef:Ik bel via VoipBuster naar iemand met Telenet telefonie. Als deze persoon de telefoon opneemt crasht het telefoniesysteem van degene die opgebeld wordt en moet "het bakske" gereset worden.
Iemand die de oorzaak van dit probleem kent?
Ik ken niks van Telenet, persoon in kwestie heeft Telenet modem voor internet en die andere "doos" voor telefonie. Die moet gereset worden nadat iemand met VoipBuster belt. Met een gewone lijn is er geen probleem, dat vind ik zo vreemd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Dat zal waarschijnlijk gewoon een arris / emta modem zijn. Maar het zou mij toch verbazen dat zoiets kan hoor ...Siglo schreef: Wat voor bakske is dat?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Die gaat niet over een Arris modemLoSeR schreef:zou je zo telenet support-lijn kunnen plat leggen?