verloren e-mails

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
bikeron
Starter
Starter

De laatste weken heb ik regelmatig door mij verzonden e-mails die niet bij de geadresseerden aankomen. Heb de proef op de som genomen en een mail verstuurd naar een groot deel bekenden die aan de proef wilden deelnemen en het bleek dat 32% van de mails hun bestemmeling niet hebben bereikt. Wat ook opvalt is dat het bijna allemaal (94%) Telenet klanten zijn. Dat kan toch niet mogelijk zijn Ik had al een tijd geleden een telefoontje gekregen van een vriend waarom ik niet op zijn mail antwoorde.

Wat kan hier aan gebeuren? Hoe is dit mogelijk anno 2006.

Het is wel zo dat ik connectieproblemen heb de laatste drie weken, waarbij de modem leds volledig doven. Doch als men mails gaat ophalen en er loopt iets mis gaat Telenet bij de volgende inlog van outlook toch terug de mails aanbieden tot er een bevesting is verkregen dat de transactie volledig afgerond is. Alleszins staat mijn outlook zo ingesteld.

Een technicus die Telenet langs stuurde wijt het probleem aan het kabelnet en vertelde dat alle modems in mijn straat op een onregelmatig tijstip los van mekaar hun connectie verliezen, ook de mijne uiteraard. De betroffen kabelmaatschappij werd gevraagd om dit op te lossen doch deze stuurde zijn kat.

Ik voel me net een tennisbal die heen en weer word geklopt. :-(

grtz, bikeron
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Op je vraag hoe dit mogelijk is anno 2006: dit ligt niet aan de mailservers van Telenet, maar het is lokaal bij jou thuis.
Het enige dat ik kan voorstellen: blijven aandringen bij Telenet en indien nodig stappen ondernemen en/of dreigen met overstap andere provider.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

bikeron schreef:Wat ook opvalt is dat het bijna allemaal (94%) Telenet klanten zijn.
Misschien hebben zij de spam filtering op automatisch deleten staan en wordt jou mailtje als spam aanzien :???:
d-fens
Plus Member
Plus Member

Aanvaard gewoon dat je niet zoveel vrienden hebt als je dacht. :P

Neen, serieus, zeer vervelend, te meer daar dit volgens mij toch niks te maken kan hebben met een slechte verbinding?

Ontvang je zelf dan een foutrapport of zijn de mails gewoon verdwenen?
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”