Pagina 1 van 1
e-service vraagje
Geplaatst: 29 jul 2006, 14:12
door crapiecorn
Het klinkt misschien dom, maar ik vind op geen enkele factuur een referentie van een activatiecode terug. Ik heb juist een factuur van 6/7/2006 voor me liggen en hier vind ik niets op terug. Iemand een idee ?
Geplaatst: 29 jul 2006, 18:10
door meon
Ik heb er nu niet meteen eentje in de buurt, maar het staat ergens helemaal onderaan, en slecht op 1 blad.
Geplaatst: 29 jul 2006, 18:12
door MRC101
meon schreef:Ik heb er nu niet meteen eentje in de buurt, maar het staat ergens helemaal onderaan, en slecht op 1 blad.
Inderdaad, staat rechts net boven het aangehechte overschrijvingsformulier (in een grijs vakje).
Geplaatst: 29 jul 2006, 18:38
door crapiecorn
Betaling werkt via domiciliƫring. Ik heb dus gewoon een wit vlak vanonder met "betaling wordt aan uw financiele instelling gevraagd"
mja het kan goed zijn dat ik een verkeerde rekening voor me heb.
factuur mei juni telefonie
Geplaatst: 30 jul 2006, 00:06
door t-town
met domicliering staat er bij mij rechts onder (helemaal beneden)
e-services avtivatie code
dit is het blad van de factuur waar op staat totaal te betalen
uw financiele instelling wordt verzocht om deze som....
Re: e-service vraagje
Geplaatst: 01 aug 2006, 17:18
door FlyingDoc
crapiecorn schreef:Het klinkt misschien dom, maar ik vind op geen enkele factuur een referentie van een activatiecode terug. Ik heb juist een factuur van 6/7/2006 voor me liggen en hier vind ik niets op terug. Iemand een idee ?
Het staat er inderdaad op, ongeacht de betalingswijze..
je vind deze onderaan juist aan het afscheurstrookje voor degenen met overschrijving
en ongeveer op dezelfde plaats voor domilicaite. (juist boven de kleine lettertjes

)
Geplaatst: 28 aug 2006, 16:42
door crapiecorn
Ja, beetje laat, maar op de nieuwe factuur heb ik deze wel gevonden.
Nieuw probleem :
Als ik ingelogd ben op de e-services website herkent deze me niet als skynet adsl klant. Voor de Itunes code heb ik al een e-mail met het formulier wat er bij hoorde gestuurd. Maar voor de gratis domein naam zie ik zo niets.
Geplaatst: 28 aug 2006, 19:47
door meon
Naar de klantendienst bellen en vragen dat ze u van 2-SS naar 1-SS omzetten.
Geplaatst: 28 aug 2006, 20:29
door crapiecorn
Veel moeite voor een paar crappy services. Ik had zo iets van ik betaal er voor dus ik zal het maar gebruiken. Maar een halfuur daarvoor aan de telefoon hangen is me iets teveel van het goede

Geplaatst: 28 aug 2006, 20:32
door meon
Ik heb er 3 kwartier voor over gehad om dat te weten te komen

Geplaatst: 28 aug 2006, 21:23
door CueBoy
crapiecorn schreef:Veel moeite voor een paar crappy services. Ik had zo iets van ik betaal er voor dus ik zal het maar gebruiken. Maar een halfuur daarvoor aan de telefoon hangen is me iets teveel van het goede

't Is gratis
't Is ook nooit goed

Geplaatst: 28 aug 2006, 21:27
door crapiecorn
Je bedoelt inbegrepen in je abbo ?

is iets heel anders dan gratis
Geplaatst: 29 aug 2006, 06:28
door CueBoy
crapiecorn schreef:Je bedoelt inbegrepen in je abbo ?

Neen, ik had het op het telefoontje
Daar gaat mijn grap
